Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En onze medeforummer dan? Die noemt ook zo en die is toch ook voor de auto's
Ja, en die heeft op het andere forum waar ik al geruime tijd rondzwerf (autoscoops) dan ook ooit zijn naam veranderd in bimmer... dat briljante idee werd al snel afgevoerd wegens ZWAAR publiek protest
ik wist dat van bimmer/beemer hoor integenstelling tot de peutertjes die hier lopen te zwaaien met hun brochures...
Jongeman, als je mijn leeftijd in acht neemt, dan ben jij hier de peuter Nee, beter nog, dan ben jij hier het embryo... In tegenstelling tot sommige leden hier met namen van potente superkarren, heb ik wel al es een stuur in mijn handen gehad...
Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.
Mmm die E34's zijn toch zo mooi! Ooit had mijn pa de kans een E34 540i touring over te kopen, testrit gedaan, maar dat verdomde verbruikmetertje heeft stokken in de wielen gestoken Nu is hij dat gewoon, maar toen was het echt zo van: **** dat spel stookt!
Over E34's gesproken, heeft er iemand ervaring met de 524/525td(s)? Zijn die blokjes betrouwbaar, want ik dacht gehoord te hebben dat daar veel problemen mee waren, ik weet alleen niet welke motorisatie precies. Is 150.000kms al te veel voor een okkazie? En wat met de 518i? Thanks.
*edit: zit hier blijkbaar in de individual topic, ga dezelfde vraag posten in het bmw topic.
Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.
Niet te veel limburgs eh
Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment