Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
    Als jij het zegt

En onze medeforummer dan? Die noemt ook zo en die is toch ook voor de auto's
    Ja, en die heeft op het andere forum waar ik al geruime tijd rondzwerf (autoscoops) dan ook ooit zijn naam veranderd in bimmer... dat briljante idee werd al snel afgevoerd wegens ZWAAR publiek protest

Comment

• beamer, biemer, bimmer en beemer

Zeg dan toch in 1 keer BeejeMWay hé

-edit-
      Zal ik alvast een poll openen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
        je hebt ff een inspanning gedaan. dank om dit fenomeen mee te delen
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 't Is zelfs niet de eerste keer!
          Ik wou ff het IQ van het bmw forum omhooghalen door basiskennis recht te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            't Is zelfs niet de eerste keer!
            Ik wou ff het IQ van het bmw forum omhooghalen door basiskennis recht te zetten.
            ik wist dat van bimmer/beemer hoor integenstelling tot de peutertjes die hier lopen te zwaaien met hun brochures...
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              ik wist dat van bimmer/beemer hoor integenstelling tot de peutertjes die hier lopen te zwaaien met hun brochures...
              sshtt, dat mag je niet zo rechtuit zeggen, dat is vrije meningsuiting, maw taboe!

Trouwens, ik denk dat er ook grote peutertjes zijn die het nog niet wisten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Individual petrol-mica metallic
                Individual leder Champagne
                Individual hout antraciet berken

Petrolmica een van mijn favoriete kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                  Petrolmica een van mijn favoriete kleuren
                  Ik ging deze ook quoten: Klassebak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                    Jongeman, als je mijn leeftijd in acht neemt, dan ben jij hier de peuter Nee, beter nog, dan ben jij hier het embryo... In tegenstelling tot sommige leden hier met namen van potente superkarren, heb ik wel al es een stuur in mijn handen gehad...

Comment

• Probeer het vriendelijk te houden aub

Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.

Comment

• @ gTa: die merlotrode M3 is to die for! Die velgen maken het echt af. Klasse!

Comment

• e34 540i
                          Wel met aftermarket velgen en 'goedkope' interieurcombinatie
                          - Daytona Violett Metalic
                          - Edelhout Pappel nature
                          - Leder Montana zwart/safraan

Comment

• Mmm die E34's zijn toch zo mooi! Ooit had mijn pa de kans een E34 540i touring over te kopen, testrit gedaan, maar dat verdomde verbruikmetertje heeft stokken in de wielen gestoken Nu is hij dat gewoon, maar toen was het echt zo van: **** dat spel stookt!

Over E34's gesproken, heeft er iemand ervaring met de 524/525td(s)? Zijn die blokjes betrouwbaar, want ik dacht gehoord te hebben dat daar veel problemen mee waren, ik weet alleen niet welke motorisatie precies. Is 150.000kms al te veel voor een okkazie? En wat met de 518i? Thanks.

*edit: zit hier blijkbaar in de individual topic, ga dezelfde vraag posten in het bmw topic.
                            Last edited by ames; 07/04/2006, 13:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                              Probeer het vriendelijk te houden aub

Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.
                              Niet te veel limburgs eh
                              Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Nachtblauw metallic
                                      Merin Champagne leder

Comment

• Robijnzwart en Champagne leder

Robijnzwart en Merino leder in Oxyde bruin

Comment

Working...
                                        X