Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeDe oplossing:
http://www.bmwccbc.org/misc/tech-and-trivia/bimmer.html2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde't Is zelfs niet de eerste keer!
Ik wou ff het IQ van het bmw forum omhooghalen door basiskennis recht te zetten.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik wist dat van bimmer/beemer hoor integenstelling tot de peutertjes die hier lopen te zwaaien met hun brochures...
Trouwens, ik denk dat er ook grote peutertjes zijn die het nog niet wisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik wist dat van bimmer/beemer hoor integenstelling tot de peutertjes die hier lopen te zwaaien met hun brochures...
Comment
-
Probeer het vriendelijk te houden aub
Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.
Comment
-
Mmm die E34's zijn toch zo mooi! Ooit had mijn pa de kans een E34 540i touring over te kopen, testrit gedaan, maar dat verdomde verbruikmetertje heeft stokken in de wielen gestoken Nu is hij dat gewoon, maar toen was het echt zo van: **** dat spel stookt!
Over E34's gesproken, heeft er iemand ervaring met de 524/525td(s)? Zijn die blokjes betrouwbaar, want ik dacht gehoord te hebben dat daar veel problemen mee waren, ik weet alleen niet welke motorisatie precies. Is 150.000kms al te veel voor een okkazie? En wat met de 518i? Thanks.
*edit: zit hier blijkbaar in de individual topic, ga dezelfde vraag posten in het bmw topic.Last edited by ames; 07/04/2006, 13:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckProbeer het vriendelijk te houden aub
Dit is een schitterend topic, met schitterende auto's, en het zou zonde zijn als er hier gestecheld en verweten wordt. Sommige reacties zijn niet volledig correct, maar op een respectabele manier kan alle rustig uitgebabbeld worden.Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
Comment