Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenE65/E66 Special Edition (op 't eind van 't productieleven) versie "carbonzwart/goudbruin".
Als ge dat zo ziet ... toch blij dat we van die E65/E66/E67 reeks af zijn. Wat een gatlelijk interieur, eigenlijk.
Comment
-
Vét !!
Nen 320si (gelimiteerde versie, dienend ter homologatie van de 320si WTCC racewagen) in phoenixgeel metallic.
Blacklines erin achteraan, interieur helemaal strippen, rolkooi en twee racekuipjes erin, en dan wat aan de motor "prutsen" zodat 'ie z'n 110 pk / liter behaalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEen tijdje terug heb ik zo'n Robynzwarte individual gedetailed, wat een fantastische kleur!! Als je niet goed kijkt is dat een zwarte, maar onder een stralende zon komt daar een prachtige donkerrode gloed af met miljarden metallic deeltjes
Mijn voorkeur gaat op dat vlak (zwarte tinten met een kleur die erdoor komt geschenen) echter uit naar dat nieuwe citrinschwarz. Daar heb je identiek hetzelfde effect maar er komt een soort van groenbrons doorheen geschenen. Voor 't eerst live kunnen bekijken op de IAA, ik dacht dat de kleur veel lichter zou zijn (eerste foto's toonden eigenlijk een soort van donker "messing metallic"), maar 't is echt quasi zwart met zo'n bronsgroene tint erdoorheen. Superknap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenX5 met M-pack in azuritzwart / compleetleder incl. dashboard champagne (populierenhout is geen Individual).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Eens effe opzoeken wat dat meer kost dan dat standaard dakota...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenAlléén voor de naam al zou je hem kopen. Met wat rijd je? Met een M5 touring in azuritschwarz metallic (Individual) met volleder Merino platina (Individual) en zwarte pianolak (Individual). Beetje zelfde als wie ben je? Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringeGeavanceerd zoeken
Voorkeuren
Doorzoek: het internet pagina's in het Nederlands pagina's uit België
Het internet
Resultaten 1 - 1 van 1 voor Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe. (0,42 seconden)
Zoekresultaten
1.
BMW Individual Lovers - Pagina 126 - Autoforum
5 berichten - 2 auteurs - Laatste bericht: 5 uur geleden
... (Individual) en zwarte pianolak (Individual). Beetje zelfde als wie ben je? Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe ...
www.autoforum.be/showthread.php?p=3637775 - 5 uur geleden - Vergelijkbaar
Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 1. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOMG, wat een waanzinnig knap interieur...
Eens effe opzoeken wat dat meer kost dan dat standaard dakota...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLinkje aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelaas valt er niet te linken (dacht ik) naar de resultatenlijst van een zoekopdracht op de Gebrauchtwagenbörse. Ga gewoon naar bmw.de -> Gebrauchtwagensuche (ofzoiets), zoek op X5, model vanaf 2007, en duid als kleur "Sonstige" aan. Ge zult niet veel treffers hebben en daar staat 'ie zeker bij, den deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelaas valt er niet te linken (dacht ik) naar de resultatenlijst van een zoekopdracht op de Gebrauchtwagenbörse. Ga gewoon naar bmw.de -> Gebrauchtwagensuche (ofzoiets), zoek op X5, model vanaf 2007, en duid als kleur "Sonstige" aan. Ge zult niet veel treffers hebben en daar staat 'ie zeker bij, den deze.
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenVia AutoScout24 wel: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqz2kgpj1r3o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenVia AutoScout24 wel: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqz2kgpj1r3o
Propere kar alvast! Nieuwprijs 94.000 EUR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenE65/E66 Special Edition (op 't eind van 't productieleven) versie "carbonzwart/goudbruin".
Als ge dat zo ziet ... toch blij dat we van die E65/E66/E67 reeks af zijn. Wat een gatlelijk interieur, eigenlijk.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenVia AutoScout24 wel: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqz2kgpj1r3oOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWat is daar nu zo mis aan
Comment
Comment