Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    M5 touring in azuritschwarz metallic (Individual) met volleder Merino platina (Individual) en zwarte pianolak (Individual).

Alléén voor de naam al zou je hem kopen. Met wat rijd je? Met een M5 touring in azuritschwarz metallic (Individual) met volleder Merino platina (Individual) en zwarte pianolak (Individual). Beetje zelfde als wie ben je? Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe

Comment

• E65/E66 Special Edition (op 't eind van 't productieleven) versie "carbonzwart/goudbruin".

Als ge dat zo ziet ... toch blij dat we van die E65/E66/E67 reeks af zijn. Wat een gatlelijk interieur, eigenlijk.

Comment

E65/E66 Special Edition (op 't eind van 't productieleven) versie "carbonzwart/goudbruin".

Als ge dat zo ziet ... toch blij dat we van die E65/E66/E67 reeks af zijn. Wat een gatlelijk interieur, eigenlijk.
        indeed, some cars are not ment to be a classic

Comment

• Überlekker dit (vind ik).

Azurit metallic (Individual) met volleder Merino oxydbruin (Individual) en pianolak (Individual).

Comment

• Vét !!

Nen 320si (gelimiteerde versie, dienend ter homologatie van de 320si WTCC racewagen) in phoenixgeel metallic.

Blacklines erin achteraan, interieur helemaal strippen, rolkooi en twee racekuipjes erin, en dan wat aan de motor "prutsen" zodat 'ie z'n 110 pk / liter behaalt.

Comment

• Een tijdje terug heb ik zo'n Robynzwarte individual gedetailed, wat een fantastische kleur!! Als je niet goed kijkt is dat een zwarte, maar onder een stralende zon komt daar een prachtige donkerrode gloed af met miljarden metallic deeltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Een tijdje terug heb ik zo'n Robynzwarte individual gedetailed, wat een fantastische kleur!! Als je niet goed kijkt is dat een zwarte, maar onder een stralende zon komt daar een prachtige donkerrode gloed af met miljarden metallic deeltjes
                Yep, zeer vette kleur. Subliem, zelfs.

Mijn voorkeur gaat op dat vlak (zwarte tinten met een kleur die erdoor komt geschenen) echter uit naar dat nieuwe citrinschwarz. Daar heb je identiek hetzelfde effect maar er komt een soort van groenbrons doorheen geschenen. Voor 't eerst live kunnen bekijken op de IAA, ik dacht dat de kleur veel lichter zou zijn (eerste foto's toonden eigenlijk een soort van donker "messing metallic"), maar 't is echt quasi zwart met zo'n bronsgroene tint erdoorheen. Superknap.

Comment

X5 met M-pack in azuritzwart / compleetleder incl. dashboard champagne (populierenhout is geen Individual).

Linkje aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    OMG, wat een waanzinnig knap interieur...

Eens effe opzoeken wat dat meer kost dan dat standaard dakota...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vond het interieur van de E65 ook best wel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                        Alléén voor de naam al zou je hem kopen. Met wat rijd je? Met een M5 touring in azuritschwarz metallic (Individual) met volleder Merino platina (Individual) en zwarte pianolak (Individual). Beetje zelfde als wie ben je? Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe
                        Geavanceerd zoeken
                        Voorkeuren
                        Doorzoek: het internet pagina's in het Nederlands pagina's uit België
                        Het internet

Resultaten 1 - 1 van 1 voor Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe. (0,42 seconden)
                        Zoekresultaten

1.
                        BMW Individual Lovers - Pagina 126 - Autoforum
                        5 berichten - 2 auteurs - Laatste bericht: 5 uur geleden
                        ... (Individual) en zwarte pianolak (Individual). Beetje zelfde als wie ben je? Baron sebastion de mevieuse, de derde, des aboreille de meuse de l'otaringe ...
                        www.autoforum.be/showthread.php?p=3637775 - 5 uur geleden - Vergelijkbaar

Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 1. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten.
                        ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          OMG, wat een waanzinnig knap interieur...

Eens effe opzoeken wat dat meer kost dan dat standaard dakota...
                          €6460 meerprijs... Nog niet in 6460 jaar...
                          OO 00 OO

Comment

• @ BMWMB:

Tja...beste moderator...aan zo'n sublieme interieurs hangt nu eenmaal een dito prijskaartje bij BMW, toch...? .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Linkje aub?
                              Helaas valt er niet te linken (dacht ik) naar de resultatenlijst van een zoekopdracht op de Gebrauchtwagenbörse. Ga gewoon naar bmw.de -> Gebrauchtwagensuche (ofzoiets), zoek op X5, model vanaf 2007, en duid als kleur "Sonstige" aan. Ge zult niet veel treffers hebben en daar staat 'ie zeker bij, den deze.

Comment

Helaas valt er niet te linken (dacht ik) naar de resultatenlijst van een zoekopdracht op de Gebrauchtwagenbörse. Ga gewoon naar bmw.de -> Gebrauchtwagensuche (ofzoiets), zoek op X5, model vanaf 2007, en duid als kleur "Sonstige" aan. Ge zult niet veel treffers hebben en daar staat 'ie zeker bij, den deze.
                                Via AutoScout24 wel: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqz2kgpj1r3o

Comment

Thanks!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                  Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                    Yep en mobile.de ook, maar had daar niet op gezocht.

Propere kar alvast! Nieuwprijs 94.000 EUR

Comment

E65/E66 Special Edition (op 't eind van 't productieleven) versie "carbonzwart/goudbruin".

Wat is daar nu zo mis aan
                                      BMW E61 525d LCI '09
                                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                        Zeer mooi interieur op de houten lijsten na. Daar zou ik liever pianozwarte sierlijsten voor in de plaats zien...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Wat is daar nu zo mis aan
                                          't Is nu al eventjes dat 'k er nog mee gereden heb, maar ik heb 't interieur eigenlijk nooit echt knap gevonden. Lege middenconsole, pook op de verkeerde plaats, beetje te massief en weinig sportief, niet echt verfijnd ook, erg lelijke stuurwielen (enkel het Individual sportstuur valt nog ietwat te pruimen imo), ... Als je dat vergelijkt met 't interieur van de nieuwe '7, miljaar er is geen vergelijk.

Comment

Working...
                                          X