Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moet er ook niet van hebben. Bij een testrit zou ik er al na 5km de pest aan hebben. Na 10km zou ik spijt hebben dat ik geen andere kleur had op de testauto en na 15km zou ik alweer bij de dealer staan met de vraag of hij van dat interieurkleur toch beige kan maken met pianolak op de bestelbon.
ik krijg hoofdpijn van er naar te zien
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
jammer van die uitlaten voor de rest vind ik hem wel knap, donkerblauw met een licht interieurtje...lekker fris. velgen vind ik ook niet mistaan, ze mochten wel een maatje groter.
knappe combinatie maar niet voor op een 3.0d vind ik, zoiets doe je alleen bij een krachtigere motor, niet de basismoteur. akkoord das allemaal duur maar ik vind het balachelijk.
Da ies een pack me bumpers enzo en da moekt uwen auto sportiever!
Da is nie juust...
Bij de 7 is het een Sport pakket en dus geen M-Sport pakket.
In het Sport Pakket zitten verlaagde ophanging, 19" wielen met een specifiek design, sportzetels, sportstuur en een antraciet plafond... Er zijn dus geen andere bumpers en ook is er nergens een M-embleem te vinden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Bij de 7 is het een Sport pakket en dus geen M-Sport pakket.
In het Sport Pakket zitten verlaagde ophanging, 19" wielen met een specifiek design, sportzetels, sportstuur en een antraciet plafond... Er zijn dus geen andere bumpers en ook is er nergens een M-embleem te vinden...
Comment