Damn, nice interieur voor de F10/11!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Damn, nice interieur voor de F10/11!!2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zal wel beschikbaar worden voor de '5 maar vermoedelijk niet zo uitgebreid belederd zoals hier in deze '7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten1 woord,PERFECTIEPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZeker geen lelijke kleurstelling, maar er is net iets teveel bruin aanwezig in het interieur.
Als je bij Porsche zo'n bruin neemt bv. dan is gewoon echt quasi alles in die kleur.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen beetje te veel van da rood/bruin vind ik...
VEEEEEL te druk deze interieur, en deze kleur maakt deze overbodige lijnen nog meer aanwezig ....
"Less Is More"-uitspraak was van een duitse, maar zo te zien heeft deze slecht interieurontwerper er nooit van gehoord2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWaar zit 'm net het verschil tussen Oxydbraun en Zimt?
Oxyd
Zimt
Comment
-
[QUOTE=El Greco;4335019][QUOTE=blue8300;4327532]Dit wordt mijn interieur, Cohiba met piano black inleg
Buiten geen individual want ik vond de Havanna zoooo mooi en perfekt toon op toon met de Cohiba
Bestaat die interieur kleur ook voor de F11 als individual?Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog niet, maar dra wel. 't Is te zeggen: als Individual cohibabruin leverbaar wordt op de '5, maar indien niet dan zeker een zeer gelijkaardige tint. Op de '7 is het beschikbaar, op de X5 en X6 echter is er een gelijkaardige tint beschikbaar die Criollo-bruin heet.
In ieder geval gaat ge via Individual wel zoeits kunnen kiezen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Zéér knap interieur toch zonder de GPS-bult
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZéér knap interieur toch zonder de GPS-bult
Vind ik persoonlijk ook echt lelijk... BMW heeft daar een blunder gedaan maar ze zijn ervan afgestap.
Nu nog een goeie GPS software hebben en misschien zal ik de OEM gps ooit nemen bij een volgende wagen2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
Comment