Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moonstone E90 M3 met interieur in een kleur waarvan ik de naam niet ken.
    Het is alleszins een prachtige combinatie.
    Ook de BBS velgen zijn hemels.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Prachtig totaalpakket..
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die BBS velgen doen afbreuk aan het geheel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Die BBS velgen doen afbreuk aan het geheel.
            ²²²²²²

Normaal vind ik BBS LM een velg die op zo goed als iedere auto past en altijd mooi tot zijn recht komt. Hier vind ik het echter niet echt heel knap staan, maar vraag me niet waarom...

Comment

• Ik vind het voor de verandering hier wel knap
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Prachtige kleur & interieur maar nog mooier met de velg van het competition pakket denk ik

Comment

• Subliem, echt een frisse verschijning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Dat echt van die tjoeningpotten qua uiterlijk

Comment

• BBS + uitlaatsierstukken doen afbreuk aan de klasse van het geheel. BMW heeft genoeg knappe velgen en waarom sommigen daar dan aftermarket spul willen op monteren snap ik niet.

Comment

• Mijn ouders willen een F10 kopen in de individualkleur "champagne quarz".

Iemand foto's?

Comment

• Op het autosalon stond er een 535d touring in het champagner quarz. Dus misschien heeft iemand daar foto's van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk Berichten
                            BBS + uitlaatsierstukken doen afbreuk aan de klasse van het geheel. BMW heeft genoeg knappe velgen en waarom sommigen daar dan aftermarket spul willen op monteren snap ik niet.
                            Aftermarket spul is wel een zeer zielige en denigrerende benaming voor een BBS-velg hoor! Er zijn er inderdaad heel veel die hun M3 verkakken door een goedkope tuningvelg onder hun kar te leggen. Maar voor de BBS LM, de moeder der sportvelgen, vind ik die uitspraak allerminst gelden.
                            Ik ben alleszins fan!

Die uitlaten zou ik eens van vanachter moeten zien, nu kan ik niet echt een oordeel vormen. Feit is wel dat de standaard uitlaten van een M3 lelijk zijn. Ik mis de einddempers van de E46 M3... was een flink stuk knapper !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                              Ik heb de wagen nu 1 week.
                              Er staat een plaat met BMW Individual onder de motorkap

Prachtige bekleding van de stoelen! Dat zie je niet vaak, zo'n individual zonder I-Drive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Aftermarket spul is wel een zeer zielige en denigrerende benaming voor een BBS-velg hoor! Er zijn er inderdaad heel veel die hun M3 verkakken door een goedkope tuningvelg onder hun kar te leggen. Maar voor de BBS LM, de moeder der sportvelgen, vind ik die uitspraak allerminst gelden.
                                Ik ben alleszins fan!
                                BBS LM kan wel knap zijn, maar niet op elke wagen. Hier op de E90 vind ik ze ook niet zo geweldig. Ze staan beter op een E46 imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Ik ben alleszins fan!

Die uitlaten zou ik eens van vanachter moeten zien, nu kan ik niet echt een oordeel vormen. Feit is wel dat de standaard uitlaten van een M3 lelijk zijn. Ik mis de einddempers van de E46 M3... was een flink stuk knapper !

Spul was misschien denigrerend. Maar het woord zielig in deze reactie is voor mij evenzeer misplaatst. BBS is misschien de moeder aller sportvelgen, Individual staat voor mij gelijk met luxe en elegantie en je kan veel over BBS palaveren maar die twee termen kaderen daar toch nog niet in. And for now I rest my case.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                    Ik heb de wagen nu 1 week.
                                    Er staat een plaat met BMW Individual onder de motorkap

Mooi, maar wat moet ik zeggen, we hebben net dezelfde kleuren
                                    In de onze steekt nu ook cohibabraun op de versnellingspookbalg (wat een woord) en handrem, komt echt prachtig uit...
                                    Maar, heb jij geen individual pianolak misschien? Ik zie dat "lijntje" precies niet??
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Spul was misschien denigrerend. Maar het woord zielig in deze reactie is voor mij evenzeer misplaatst. BBS is misschien de moeder aller sportvelgen, Individual staat voor mij gelijk met luxe en elegantie en je kan veel over BBS palaveren maar die twee termen kaderen daar toch nog niet in. And for now I rest my case.
                                      Correctie: Individual kan staan voor luxe en elegantie.
                                      Iemand die gewoon zijn goesting niet vindt in het standaard kleurenaanbod bij de aankoop van zijn Beemer, kan evenzeer bij Individual gaan shoppen. En dan kan het evengoed om een ultra sportief kleurtje of binnenbekleding gaan...

Ik vind die E90 M3 zoals hier boven echt bijzonder knap. En dat er voor andere velgen gekozen wordt, begrijp ik maar al te goed. Het standaard aanbod M3-velgen is namelijk niet denderend. Er is maar 1 setje uit het aanbod van 3 dat me 100% aanstaat en dat zijn die Sport Edition velgen. De standaard 18 ers zijn knap maar te klein en de optionele 19ers vind ik ronduit lelijk. Veel te bling bling.
                                      Last edited by ; 01/04/2011, 13:48.

Comment

• Over smaken kun je blijven twisten. Maar als bling-bling je ding niet is dan begrijp ik niet dat je liefhebber bent van deze velgen met gepolierde randen, naafafdekkapjes met goudkleurige BBS inscriptie en dan heb ik het nog niet over de uitlaateindstukken. Maar no offense hoor, ieder zijn mening daarvoor wonen we in België

Comment

Over smaken kun je blijven twisten. Maar als bling-bling je ding niet is dan begrijp ik niet dat je liefhebber bent van deze velgen met gepolierde randen, naafafdekkapjes met goudkleurige BBS inscriptie en dan heb ik het nog niet over de uitlaateindstukken. Maar no offense hoor, ieder zijn mening daarvoor wonen we in België
                                          Net als jij spreekt over smaken, kan je over een bling-bling-gehalte discussiëren.
                                          Live & let live.

Comment

Working...
                                          X