Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
    Vergeef me, maar ik weet niet wat een yacht line is?Een X5 met een surfplank ofzo iets
    Nee, eentje met een grote kite eraan. Anders zijn die dingen niet vooruit te branden.

Yachtline op basis van de 760Li
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• heeft er iemand een idee wat het bij bmw individual zou kosten (Gta ? ) om een bmw 535d met m-pack in het kleur silverstone (van de m5 ) uit te rusten ? , ik denk dat dit een prachtige combo zou zijn , samen met de styling 172m en de verduisterde ruiten .

groeten luigi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi
        heeft er iemand een idee wat het bij bmw individual zou kosten (Gta ? ) om een bmw 535d met m-pack in het kleur silverstone (van de m5 ) uit te rusten ? , ik denk dat dit een prachtige combo zou zijn , samen met de styling 172m en de verduisterde ruiten .

groeten luigi
        2.670 EUR in Duitsland (incl. BTW). In België vermoedelijk ca. 2.750 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          een specifieke individualuitrusting (speciale houtinleg, een donkerblauwe metaalkleur en een apart leder o.a.; gTa zal je wel de specifieke cijfertjes en codebenamingen weten te geven) je hebt ook de '7 en Z4 yachtline.

http://www.desktopmachine.com/framep...6532&size=1024
          http://www.desktopmachine.com/framep...6531&size=1024
          http://www.desktopmachine.com/framep...6537&size=1024
          http://www.desktopmachine.com/framep...6536&size=1024
          http://www.desktopmachine.com/framep...6535&size=1024
          http://www.desktopmachine.com/framep...6534&size=1024

inderdaad !

ik heb er foto's van genomen, 't was een 3.0i ... die gebruikt werd als lichte vracht en volstak met buizen en werkgerief
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            2.670 EUR in Duitsland (incl. BTW). In België vermoedelijk ca. 2.750 EUR.
            zoveel? Dat is er toch wel over vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
              Laat eens een wagen fatsoenlijk overspuiten bij een top-carrossier

Comment

ik vond dat eigenlijk nog meevallen , een gewoon metaalkleur bij bmw zit ook al rond de 800-1000 euro , dus voor individual valt dat mee, je rijdt dan ook met iets wat je niet op elke hoek van de straat ziet rond e .

Comment

• Op iedere foto zie je altijd dezelfde individual velg, zijn er in feite nog andere velgen te verkrijgen??
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                    Op iedere foto zie je altijd dezelfde individual velg, zijn er in feite nog andere velgen te verkrijgen??
                    Ik dacht dat er 1 bepaalde échte Individual velg was, maar je kan uiteraard alle BMW-velgen op een individual steken....

Comment

• '06 535dA

'06 535dA (E60)

Deep Green Metallic / Individual Champagne

Comment

• Hele knappe combinatie, prachtige buitenkleur !

Comment

• Machtig mooi!

Toppunt van smaak en klasse!

Comment

• De buitenkleur is wel knap maar het interieur is toch maar zozo vind ik. Die alu-inleg past helemaal niet bij het beige leder imo.

Comment

De buitenkleur is wel knap maar het interieur is toch maar zozo vind ik. Die alu-inleg past helemaal niet bij het beige leder imo.
                              Klopt, de eigenaar had Pianolak-inleg besteld maar door één of ander misverstand is 'ie geleverd met de Alu-inleg. Ik ben van dezelfde mening als jij hoor, het aluminium is hier fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                Machtig mooi!

Toppunt van smaak en klasse!
                                Idd, de moiste combi op de e60!
                                M5 niet megerekend eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                                  Idd, de moiste combi op de e60!
                                  M5 niet megerekend eh
                                  Hoewel ik liever pianolak binnenin gezien had.

Comment

• BMW 525d in Individual maansteen metallic (mondstein).

Zotjes uitgerust, ook, voor een 525d. Active Steering, Dynamic Drive, actieve snelheidsregelaar, verluchte voorzetels, actieve voorzetels, HUD, Night Vision, ...

Moet 58.000 EUR kosten, is 10.000 km van nieuw en rijdt rond sinds mei 2006.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      BMW 525d in Individual maansteen metallic (mondstein).

Zotjes uitgerust, ook, voor een 525d. Active Steering, Dynamic Drive, actieve snelheidsregelaar, verluchte voorzetels, actieve voorzetels, HUD, Night Vision, ...

Moet 58.000 EUR kosten, is 10.000 km van nieuw en rijdt rond sinds mei 2006.
                                      En wat is het verschil juist met het standaar zilver? Want op de foto zie je het moeilijk vind ik.
                                      En nog: die Style 32 Radial's mogen niet op een E60/61 vind ik!

Comment

• E90 330i met M Pack in Individual "santorinblauw metallic". Carbon opzetstukjes en 19" BBS Challenge.

Comment

• Juk, zukn mottige kleur!

Comment

Working...
                                          X