gTa, kijk ook eens naar mijn vragen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Zijn deze 2 kleuren identiek?
Dit blauw ... is gewoon knalhard sportief blauw. Niet m'n smaak. (ben de naam effe kwijt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEr zijn er nog 10.000. Hij zoekt eentje met zwart interieur, vermoed ik. Zilvergrijs / zwart, vermoed ik zelfs.
Over m'n lijk dat iemand hier deze M3 koopt. Ik eet m'n schoen op.
Wat schuift zoiets nog?
Comment
-
Mooi allemaal
Maar wat de mensen er 'Individual' aan vinden om bijna allemáál met die 'Individual'-velgjes rond te rijden, ontgaat me toch wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoAls ik er eentje zou zoeken, zou ik deze toch wel mooi gaan halen. Ben er bijna zeker van dat deze nog niet veel circuit gezien heeft, en altijd met zorg is behandeld
Wat schuift zoiets nog?
43.000 EUR, gelijkaardige M3 in dezelfde toestand gaan daar tussen de 34.000 en 36.000 EUR.
Moest jij 'n M3 zoeken, ik denk dat je een andere zou halen. Zelfs ik zou hard twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNééén gij, dit is een hard, fél blauw. Petrol mica is een oliegrijsgroenblauw, vrij donker, donkerder dan dit blauw, en afhankelijk van de lichtinval en de zon komt er een variante van groenblauw naar boven, met een lichte oliekleurachtige grijslaag erover heen. Erg knap.
Dit blauw ... is gewoon knalhard sportief blauw. Niet m'n smaak. (ben de naam effe kwijt)
Ik zag "Sonderlackierung" staan en moest denken aan die M3 dat je postte.
Maar er zit duidelijk een verschil op, jep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzMooi allemaal
Maar wat de mensen er 'Individual' aan vinden om bijna allemáál met die 'Individual'-velgjes rond te rijden, ontgaat me toch wat
Mind you, ze zijn nog altijd héél erg zeldzaam. Ik haal hier misschien 30 auto's uit een databank van zo'n 12.000 BMW's, en dan nog is de vergelijking scheefgetrokken want ze verkopen quasi enkel in Duitsland, en de jonge ex-werknemerswagens zijn sneller 'es een Individual dan een auto meteen door 'n privé-persoon verkocht.
Je zal dus niet snel een andere tegenkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa21" OEM op een '7, iemand?
Yuk! Op een 5-reeks met M-pack, OK, maar toch niet op een 7-reeks?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsVoor op een 5 reeks zijn dat dezelfde maar in 19' denk ik...Ik vind ze ook meer passen op een 7 dan op een 5.
Een '7 zou ik kopen als edele wagen, niet als sportieve wagen. Anders kan je beter een kleinere wagen kopen zoals een 550i, 650i, 535d, M5 of M6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEen '7 zou ik kopen als edele wagen, niet als sportieve wagen. Anders kan je beter een kleinere wagen kopen zoals een 550i, 650i, 535d, M5 of M6.
Comment
Comment