Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gTa, kijk ook eens naar mijn vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      BMWMB zocht toch een M3...
      Er zijn er nog 10.000. Hij zoekt eentje met zwart interieur, vermoed ik. Zilvergrijs / zwart, vermoed ik zelfs.

Over m'n lijk dat iemand hier deze M3 koopt. Ik eet m'n schoen op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
        Zijn deze 2 kleuren identiek?

Nééén gij, dit is een hard, fél blauw. Petrol mica is een oliegrijsgroenblauw, vrij donker, donkerder dan dit blauw, en afhankelijk van de lichtinval en de zon komt er een variante van groenblauw naar boven, met een lichte oliekleurachtige grijslaag erover heen. Erg knap.

Dit blauw ... is gewoon knalhard sportief blauw. Niet m'n smaak. (ben de naam effe kwijt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Er zijn er nog 10.000. Hij zoekt eentje met zwart interieur, vermoed ik. Zilvergrijs / zwart, vermoed ik zelfs.

Over m'n lijk dat iemand hier deze M3 koopt. Ik eet m'n schoen op.
          Als ik er eentje zou zoeken, zou ik deze toch wel mooi gaan halen. Ben er bijna zeker van dat deze nog niet veel circuit gezien heeft, en altijd met zorg is behandeld

Wat schuift zoiets nog?

Comment

• Mooi allemaal

Maar wat de mensen er 'Individual' aan vinden om bijna allemáál met die 'Individual'-velgjes rond te rijden, ontgaat me toch wat
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hij kon beter sportzetels kopen ipv individual-shit...

Of zijn dat sportzetels?
              Think not. Standaardzetels.

Comment

Think not. Standaardzetels.
                Alle jong, dat geeft dan 5000€ uit aan een kleurke, maar sportzetels? neen hoor, te duur

Comment

• 21" OEM op een '7, iemand?

Comment

Als ik er eentje zou zoeken, zou ik deze toch wel mooi gaan halen. Ben er bijna zeker van dat deze nog niet veel circuit gezien heeft, en altijd met zorg is behandeld

Wat schuift zoiets nog?
                    Tussen de 6.000 en de 7.000 EUR meer dan een gelijkaardige, even nette en jonge M3 zonder Individual kleurtjes. Met andere woorden : je moet een férme freak zijn om dit ding in huis te halen.

43.000 EUR, gelijkaardige M3 in dezelfde toestand gaan daar tussen de 34.000 en 36.000 EUR.

Moest jij 'n M3 zoeken, ik denk dat je een andere zou halen. Zelfs ik zou hard twijfelen...

Comment

Nééén gij, dit is een hard, fél blauw. Petrol mica is een oliegrijsgroenblauw, vrij donker, donkerder dan dit blauw, en afhankelijk van de lichtinval en de zon komt er een variante van groenblauw naar boven, met een lichte oliekleurachtige grijslaag erover heen. Erg knap.

Dit blauw ... is gewoon knalhard sportief blauw. Niet m'n smaak. (ben de naam effe kwijt)
                      Right, thaught so.
                      Ik zag "Sonderlackierung" staan en moest denken aan die M3 dat je postte.
                      Maar er zit duidelijk een verschil op, jep.

Comment

robijnzwart & oxydebruin

de 730ld in Monserez in Kortrijk heeft hier veel van mee

Comment

Alle jong, dat geeft dan 5000€ uit aan een kleurke, maar sportzetels? neen hoor, te duur
                          Elk z'n goesting, toch? Die standaardzetels zitten helemaal niet slecht. Wel integendeel.

(in een E46 is het iets anders)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                            Mooi allemaal

Maar wat de mensen er 'Individual' aan vinden om bijna allemáál met die 'Individual'-velgjes rond te rijden, ontgaat me toch wat
                            Volledig correct.

Mind you, ze zijn nog altijd héél erg zeldzaam. Ik haal hier misschien 30 auto's uit een databank van zo'n 12.000 BMW's, en dan nog is de vergelijking scheefgetrokken want ze verkopen quasi enkel in Duitsland, en de jonge ex-werknemerswagens zijn sneller 'es een Individual dan een auto meteen door 'n privé-persoon verkocht.

Je zal dus niet snel een andere tegenkomen.

Comment

• Knap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                Zijn deze 2 kleuren identiek?

lijkt me gewoon topaz blauw hoor (zoals de meeste blauwe recente bmw'kes nieuwer dan 1999)

Comment

21" OEM op een '7, iemand?

Yuk! Op een 5-reeks met M-pack, OK, maar toch niet op een 7-reeks?!
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Vandaag een E46 met deze velgen gezien, maar dan wel in 19" of 2O". Ze stonden hem niet goed vond ik.

Comment

Voor op een 5 reeks zijn dat dezelfde maar in 19' denk ik...Ik vind ze ook meer passen op een 7 dan op een 5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                        Voor op een 5 reeks zijn dat dezelfde maar in 19' denk ik...Ik vind ze ook meer passen op een 7 dan op een 5.

Een '7 zou ik kopen als edele wagen, niet als sportieve wagen. Anders kan je beter een kleinere wagen kopen zoals een 550i, 650i, 535d, M5 of M6.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Een '7 zou ik kopen als edele wagen, niet als sportieve wagen. Anders kan je beter een kleinere wagen kopen zoals een 550i, 650i, 535d, M5 of M6.
                                          Wat bedoel je met kleiner? Want hetgeen je daar opsomt lijkt me toch lekkerder dan een 730d.

Comment

Working...
                                          X