Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten3 Coupé Individual
Ik vind het prachtig uitkomen maar echt praktisch kan het toch niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDeze foto toont prachtig de schakeringen van robijnzwart ... magnifieke kleur
Inderdaad schitterende kleur, 'k was er weg van van de eerste keer dat ik 't live zag (toen in Bornem, dus).
Comment
-
Eerder bordeaux dat erin zit, maar ik heb niet zo'n goeie kleurenzin, dus pin me niet vast op m'n uitspraak.
Ik vergelijk het altijd zo : robijnzwart is eigenlijk hetzelfde als carbonzwart, alleen is de donkerblauwe ondertoon vervangen door een donkerrode (bordeaux) ondertoon.
Paars leek het me toch niet echt, in 't echt dan. De foto's van de 650i die 'k toen trok, toonden slechts één klein beetje "paars", en dat was het blauw van die showroomlampen die reflecteerde. De rest leek eerder gewoon donkerrood.
Comment
-
Grosso modo heb je 3 leder-bekledingsomvangen :- gewoon leder : zetelzittingen, leuning zetels, hoofdsteunen, inzetten deuren (soms ook de achterzijde van de leuningen van de voorzetels, de armsteunen/handgrepen in de deuren, centrale armsteun, ...)
- uitgebreid leder : idem + (meestal) achterzijde leuning voorzetels + armsteun/handgrepen in deuren + centrale console (tussen de voorzetels dus) + soms onderkant dashboard, met uiteraard afwijkingen per model/reeks
- volleder : idem + onderkant dashboard + bovenkant dashboard (vaak met zwart leder, waardoor 't niet zo opvalt) + volledige deurbekledingen (onderpaneel meestal in bekledingskleur, bovenkant meestal in zwart)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGrosso modo heb je 3 leder-bekledingsomvangen :- gewoon leder : zetelzittingen, leuning zetels, hoofdsteunen, inzetten deuren (soms ook de achterzijde van de leuningen van de voorzetels, de armsteunen/handgrepen in de deuren, centrale armsteun, ...)
- uitgebreid leder : idem + (meestal) achterzijde leuning voorzetels + armsteun/handgrepen in deuren + centrale console (tussen de voorzetels dus) + soms onderkant dashboard, met uiteraard afwijkingen per model/reeks
- volleder : idem + onderkant dashboard + bovenkant dashboard (vaak met zwart leder, waardoor 't niet zo opvalt) + volledige deurbekledingen (onderpaneel meestal in bekledingskleur, bovenkant meestal in zwart)
Thanks !
Als je op de Belgische CC een Z4M confituurt met gewoon Individual leder betaal je 800€ ... volleder kost een flinke 3.200€
Op het plaatje verandert enkel de bekleding van de middentunnel ... ik dacht wel dat er iets meer zou zijn, 't is anders toch een absurd prijsverschil1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenThanks !
Als je op de Belgische CC een Z4M confituurt met gewoon Individual leder betaal je 800€ ... volleder kost een flinke 3.200€
Op het plaatje verandert enkel de bekleding van de middentunnel ... ik dacht wel dat er iets meer zou zijn, 't is anders toch een absurd prijsverschil
Of het ganse dashboard ook met leder bekleed is, weet ik niet. Ik dacht van niet, echter.
Comment
Comment