F36 Individual Frozen Brown
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Ik vind het echt iets hebben, knapper dan Austin Yellow imo.
Het blijft echter wel frappant dat ze de kleur van de bumpers nooit hetzelfde krijgen als die van de carrosserie. Bij dat melbourne rood van m'n F31 valt dat ook echt op vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKnappe kleur inderdaad. Doet me wat denken aan dat oranje van de eerste generatie Volvo C70.
Het blijft echter wel frappant dat ze de kleur van de bumpers nooit hetzelfde krijgen als die van de carrosserie. Bij dat melbourne rood van m'n F31 valt dat ook echt op vind ik.
Als je een muur gaat schilderen in RAL 3000 met Bolatex (muurverf) en je zet er dan een streep naast met bv Hybride PU (houtverf) of Finifer (voor ijzer) dan ga je ook een verschil zien
Is zo goed als niet te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenBen fan van die velgen.
En ze zijn redelijk wat lichter dan de 19 inch velgen.
18 inch
voor: 8,62kg
achter: 9,64kg
19 inch
voor: 9,93kg
achter: 10,21kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk ook, simpel maar knap design.
18 inch
19 inch
Vind de verhouding velg / band ook ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenErgens logisch, het zijn 2 verschillende ondergronden, dus 2 verschillende soorten verf.
Als je een muur gaat schilderen in RAL 3000 met Bolatex (muurverf) en je zet er dan een streep naast met bv Hybride PU (houtverf) of Finifer (voor ijzer) dan ga je ook een verschil zien
Is zo goed als niet te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk ook, simpel maar knap design.
18 inch
19 inch
18 duim
voor: 8,9 kg
achter: 9,4 kg
19 duim
voor: 10,4 kg
achter: 10,6 kg
Bron: www.realoem.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk had het bij BMW al eens nagevraagd en die zegden net hetzelfde. Maar toch vind ik het spijtig dat hier niets aan te doen is.
Bij kleuren zoals zwart zal je zo goed als geen verschil zien. Maar bij felle kleuren zoals rood en blauw zal het verschil je meer opvallen.
Dat is de prijs die je betaald om eens een ander kleur te durven nemen dan de lease massa
Comment
-
Interlagos Blue M-Individual Interior Euro
Proud new owner:
first sit down....whoa!
the M-individual two tone interior... fox red/black novillo with contrast stitching:
Tweekleurig stuurwiel roodzwart, tweekleurig roodzwart leder op de zetels, sommige zwarte stukken met stiksels in het rood,... Volgens mij een beetje veel van het goede. Zeker als je dat dan ziet terwijl je ook het Interlagos ziet...
Comment
Comment