Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het centrale scherm tussen de voorzetels is een gewone optie, ja. De schermen in de hoofdsteunen zijn 'n optie uit 't Individual-gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Camino Bekijk Berichten
      E93 Saphirschwarz met oxydbraun interieur

De eerste E93 die ik echt knap vind.

Comment

• Hallo, al geruime tijd kom ik af en toe een kijkje nemen op deze site. Ik ben namelijk in het bezit van een 330d Individual. Ik heb echter met pijn in het hart besloten om deze wagen te verkopen. Waarom?

Ze heeft de laatste 2 jaar in totaal zo'n 5000km gereden (wegens bezit firmawagen). Ik betaal dus taksen en verzekering voor een wagen die gewoon in de garage staat. Daarenboven word ik binnenkort papa, dus zal ik de uitgespaarde centjes wel kunnen besteden...

De wagen is ongevalvrij en perfect onderhouden bij een erkende concessiehouder (Romein te Aalst).

Ziehier de specificaties:

330d individual (11/2002)
        83000km, 184 pk, 5-bak
        Opties af-fabriek:

exterieur individual kleur sepia
        interieur volleder bicolor nappa individual blauw-zwart
        alarm
        dscIII
        M sportpakket (spoilerpakket, sportzetels, carbon-inlegplaatjes,
        M-versnellingspook, M-sportstuur, antraciet dakhemel,...)
        Elektrisch glazen schuifdak
        Neerklapbare achterzetels
        verwarmde zetels
        xenon koplampen + hogedrukreiniging
        elektronisch gestuurde airco
        Navigatie professional
        Bluetooth
        cd wisselaar
        18 duim velgen origineel BMW styling 72M met Bridgestone Potenza banden
        alu pedalen BMW

opties aftermarket
        veerpootbrug AC Schnitzer
        sportspiegels AC Schnitzer
        dakspoiler AC Schnitzer
        sportuitlaat Eisenmann (voor een diesel geeft deze een schitterend geluid)
        alle stootranden en de behuizing van de koplampen gespoten in carroseriekleur
        19 duim Breyton Imagine velgen met banden 235/35/19 vooraan, 265/30/19 achteraan, merk Continental sportcontact2
        sportluchtfilter
        verlagingsveren AC Schnitzer
        Alle originele onderdelen (spiegels en veren) zijn erbij.

Vraagprijs: € 26000

Indien je (ernstig) geïnteresseerd bent, kun je me altijd een mailtje sturen.
        smokey330d@hotmail.com

ps: foto's volgen

Comment

• Hallo, al geruime tijd kom ik af en toe een kijkje nemen op deze site. Ik ben namelijk in het bezit van een 330d Individual. Ik heb echter met pijn in het hart besloten om deze wagen te verkopen. Waarom?

Ze heeft de laatste 2 jaar in totaal zo'n 5000km gereden (wegens bezit firmawagen). Ik betaal dus taksen en verzekering voor een wagen die gewoon in de garage staat. Daarenboven word ik binnenkort papa, dus zal ik de uitgespaarde centjes wel kunnen besteden...

De wagen is ongevalvrij en perfect onderhouden bij een erkende concessiehouder (Romein te Aalst).

Ziehier de specificaties:

330d individual (11/2002)
          83000km, 184 pk, 5-bak
          Opties af-fabriek:

exterieur individual kleur sepia
          interieur volleder bicolor nappa individual blauw-zwart
          alarm
          dscIII
          M sportpakket (spoilerpakket, sportzetels, carbon-inlegplaatjes,
          M-versnellingspook, M-sportstuur, antraciet dakhemel,...)
          Elektrisch glazen schuifdak
          Neerklapbare achterzetels
          verwarmde zetels
          xenon koplampen + hogedrukreiniging
          elektronisch gestuurde airco
          Navigatie professional
          Bluetooth
          cd wisselaar
          18 duim velgen origineel BMW styling 72M met Bridgestone Potenza banden
          alu pedalen BMW

opties aftermarket
          veerpootbrug AC Schnitzer
          sportspiegels AC Schnitzer
          dakspoiler AC Schnitzer
          sportuitlaat Eisenmann (voor een diesel geeft deze een schitterend geluid)
          alle stootranden en de behuizing van de koplampen gespoten in carroseriekleur
          19 duim Breyton Imagine velgen met banden 235/35/19 vooraan, 265/30/19 achteraan, merk Continental sportcontact2
          sportluchtfilter
          verlagingsveren AC Schnitzer
          Alle originele onderdelen (spiegels en veren) zijn erbij.

Vraagprijs: € 26000

Indien je (ernstig) geïnteresseerd bent, kun je me altijd een mailtje sturen.
          smokey330d@hotmail.com

ps: foto's volgen

Comment

• PICT0012-800.jpg

PICT0013-800.jpg

PICT0015-800.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk Berichten
              Daarenboven word ik binnenkort papa, dus zal ik de uitgespaarde centjes wel kunnen besteden...
              Roger that !

Alvast proficiat,

een prachtige wagen deze 330d !

Comment

• Proficiat met het vaderschap, maar spijtig dat je deze prachtbolide van de hand moet doen.

Succes ermee!

Comment

• Nice ride !

Ik zou proberen om 'm ook op Duitse en (vooral) Franse sites te zetten. In België is een 3.0d zeer moeilijk kwijt te geraken voor een deftige prijs, in Duitsland is dat geen probleem, en de Fransen zijn compleet gek van 330d.

Met wat geduld en een beetje geluk haal je misschien wel een paar duizend euro meer uit je kar, zeker als je 'n liefhebber vindt die 't feit dat je auto bij Individual is langsgeweest, weet te smaken.

Succes met de verkoop !

Comment

• Nog wat foto's van het interieur

PICT0017-800.jpg

PICT0018-800.jpg

PICT0020-800.jpg

Comment

• En nog 1 foto met de Breyton velgen
                      IM000442-800.jpg

Comment

• Mjah, dit is toch zeer duidelijk "Duitse stijl". Bied 'm zeker ook te koop aan in Duitsland, want hier in België ga je niet veel gegadigden vinden voor die auto, en al helemaal niet met een 3-liter in 't vooronder want de doorsnee Belgische liefhebber van zo'n interieur rijdt op vandaag een 106'je met wat addenda.

In Duitsland heb je best veel liefhebbers van die stijl.

Comment

• Weet er iemand de prijs van zo'n Individual buitenkleurtje op een E90?
                          Ik vind ze op't eerste zicht nergens terug...

Comment

• Exact niet, maar reken +/- € 2000. In 2004 was de Duitse prijs €1700 incl. instaplijsten.

Comment

• deze mag hier ook staan: Individual Diamant-metallic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                Weet er iemand de prijs van zo'n Individual buitenkleurtje op een E90?
                                Ik vind ze op't eerste zicht nergens terug...

In Duitsland kost dat nu € 1.950, in Nederland iets van + € 2.600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  deze mag hier ook staan: Individual Diamant-metallic
                                  Amaai zo ne mooie geslepen diamantenlak

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Welke kleur is dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Schiet mij maar lek ... ik zou niet direct weten welk model dit is?

6 reeks?
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X