Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW X5 in Individual uitvoering "Yachtline" (in 't Duits : "maritime Ausstattung") :
- nachtblauw metallic (Individual-kleur uit het standaardpallet)
- uitgebreid leder Walknappa champagne
- interieurlijsten mahonihout "Yachtline"
- voetmatten met opgestikte windroos
Daar is niks Individual aan. Gelieve duidelijk de regels te lezen. Als je onzeker bent, stuur me dan eerst een PM met de vraag of 't wel Individual is of niet.
'k Ben blij dat er vroeg zo'n post komt, no offence Colpi_GTA , maar dit is dus een voorbeeld van hoe het niet moet.
De 740i van de vader van m'n vriendin heeft blijkbaar ook een Individual - interieur, ben ik gisteren achter gekomen
Foto's volgen over een drietal weekjes !
Beschrijf 'es ?
zwarte dakbekleding in combinatie met zwartlederen interieur, hout is een beetje karamelkleurig met zwarte 'puntjes' op ... Zoals het hout o.a. is in een Vel Satis ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
De 740i van de vader van m'n vriendin heeft blijkbaar ook een Individual - interieur, ben ik gisteren achter gekomen
Beschrijf 'es ?
zwarte dakbekleding in combinatie met zwartlederen interieur, hout is een beetje karamelkleurig met zwarte 'puntjes' op ... Zoals het hout o.a. is in een Vel Satis ...
Beschrijf 'es ?
Indeed ... Maar hij heeft -naar eigen zeggen toch, ik ben niet zo op de hoogte van de Individuals- de vloermatjes, de dakbekleding en de houtinleg van Individual, zei'ie ...
Nu, 't zou wel waar kunnen zijn ... De vorige auto van z'n vrouw was een CLK 320 met een volledig designo-interieur, ook de nieuwe CLS zal designo zijn, en de Porsche zal wellicht behandeld worden door Porsche Exclusive. Vandaar dat ik er niet aan twijfelde dat het een Individual was ... maar zoals ik al zei, zó goed ben ik niet op de hoogte ...
Overmorgen vertrekken m'n vriendin en ik met die auto op reis, als je iets van interieurfoto's/details wou zien, laat je't maar weten hè Ik kan ze wel niet dadelijk online zetten ... Zal een endje duren
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment