Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Heb gisteren een E 46 cabrio pre-facelift gezien,in een kleur die goed gelijkt op het stratusgrau Ook individual?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy
                Heb gisteren een E 46 cabrio pre-facelift gezien,in een kleur die goed gelijkt op het stratusgrau Ook individual?
                Hoogst waarschijnlijk niet. De pre-facelift cabrio is een tijdje in speciale (gelimiteerde) uitvoering te krijgen geweest. Als ik me niet vergis hadden ze het M Pack, zwart leder, het stratusgrau metallic en nog wat stuffies. Ben de naam vergeten. Er stond er eentje op 't salon twee jaar terug.

't Is uiteraard een kind of Individual-kleur, en voor hetzelfde geld xwas 't iemand die z'n cabrio in die kleur liet spuiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Oorspronkelijk geplaatst door davy
                  Hoogst waarschijnlijk niet. De pre-facelift cabrio is een tijdje in speciale (gelimiteerde) uitvoering te krijgen geweest. Als ik me niet vergis hadden ze het M Pack, zwart leder, het stratusgrau metallic en nog wat stuffies. Ben de naam vergeten. Er stond er eentje op 't salon twee jaar terug.

't Is uiteraard een kind of Individual-kleur, en voor hetzelfde geld xwas 't iemand die z'n cabrio in die kleur liet spuiten.

Deze die ik gezien heb had geen Mpack,maar wel de zelfde velgen als onder mijn BMW. Het was allezins mooi

Comment

Ohlala, ben 'es effe op de media-site van BMW gaan grasduinen naar fotootjes van Individual-modellen. En 'k moet zeggen : 't is er een ware goudmijn. Enige probleem : ze zijn niet te linken, aangezien je 'n login en paswoord nodig hebt.

Dus : er rest me niks anders dan het downloaden van alle foto's, en die dan daarna online stellen.

Let me tell ya' : met plezier.

Alleen, nu kan 'k dat niet, maar verwacht je één van de volgende weken wel aan een update hier. Ik begin zelfs steeds meer te denken aan een site over BMW Individual ... lijkt me wel cool, vooral omdat ik al een massa foto's staan heb op m'n pc thuis ... en die wil ik eigenlijk niet voor mij alleen houden.

Op dat vlak zou ik wel graag ondersteuning van iemand die voldoende afweet van sitebouw (ik beheers enkel de basics, en heb geen zin om mezelf op autodidactische manier een Dreamweaver-expert te maken). En meteen ook iemand die zich wil engageren om op regelmatige tijdstippen (de eerste twee/drie weken dagelijks, daarna wekelijks) met het aanpassen bezig te houden. En als die iemand ook nog weet heeft hoe je aan sponsoring geraakt, dan is 't helemaal cool.

Comment

Who needs a butt-ugly Maybach anyway ?

Comment

Zo ééntje heb ik dus gezien irl eergisteren.

Comment

Ohlala, ben 'es effe op de media-site van BMW gaan grasduinen naar fotootjes van Individual-modellen. En 'k moet zeggen : 't is er een ware goudmijn. Enige probleem : ze zijn niet te linken, aangezien je 'n login en paswoord nodig hebt.

Dus : er rest me niks anders dan het downloaden van alle foto's, en die dan daarna online stellen.

Let me tell ya' : met plezier.

Alleen, nu kan 'k dat niet, maar verwacht je één van de volgende weken wel aan een update hier. Ik begin zelfs steeds meer te denken aan een site over BMW Individual ... lijkt me wel cool, vooral omdat ik al een massa foto's staan heb op m'n pc thuis ... en die wil ik eigenlijk niet voor mij alleen houden.

Op dat vlak zou ik wel graag ondersteuning van iemand die voldoende afweet van sitebouw (ik beheers enkel de basics, en heb geen zin om mezelf op autodidactische manier een Dreamweaver-expert te maken). En meteen ook iemand die zich wil engageren om op regelmatige tijdstippen (de eerste twee/drie weken dagelijks, daarna wekelijks) met het aanpassen bezig te houden. En als die iemand ook nog weet heeft hoe je aan sponsoring geraakt, dan is 't helemaal cool.
                          Ik wil wel een siteje bouwen daarvoor

Comment

Mooie meid!

Comment

in zo een interieur zijn vele vrouwen knap hoor, maar deze is echt wel lekker...!!! :crazyeyes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

Mooie meid!
                                Komt ze er bij als optie?

Comment

die komen pas als je ermee rijdt op af, vb in knokke of monaco, dan versier deze vrouwen zonder probleem denk ik.

Comment

Als een vrouw interesse toont in 'mij' om wille van m'n auto, dan heeft ze al haar kansen verspeeld.

Comment

Als een vrouw interesse toont in 'mij' om wille van m'n auto, dan heeft ze al haar kansen verspeeld.
                                      bij mij ook, maar ik vrees dat er gewoon veel zijn die dat doen tot zover mijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

Mooie meid!
                                        Komt ze er bij als optie?
                                        Dit is mijn ultieme droomwagen. Zwart Individual met dit interieur! Schitterend gewoon.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          zegt hij nu

Comment

Working...
                                          X