Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyHeb gisteren een E 46 cabrio pre-facelift gezien,in een kleur die goed gelijkt op het stratusgrau Ook individual?
't Is uiteraard een kind of Individual-kleur, en voor hetzelfde geld xwas 't iemand die z'n cabrio in die kleur liet spuiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door davyHeb gisteren een E 46 cabrio pre-facelift gezien,in een kleur die goed gelijkt op het stratusgrau Ook individual?
't Is uiteraard een kind of Individual-kleur, en voor hetzelfde geld xwas 't iemand die z'n cabrio in die kleur liet spuiten.
Comment
-
Ohlala, ben 'es effe op de media-site van BMW gaan grasduinen naar fotootjes van Individual-modellen. En 'k moet zeggen : 't is er een ware goudmijn. Enige probleem : ze zijn niet te linken, aangezien je 'n login en paswoord nodig hebt.
Dus : er rest me niks anders dan het downloaden van alle foto's, en die dan daarna online stellen.
Let me tell ya' : met plezier.
Alleen, nu kan 'k dat niet, maar verwacht je één van de volgende weken wel aan een update hier. Ik begin zelfs steeds meer te denken aan een site over BMW Individual ... lijkt me wel cool, vooral omdat ik al een massa foto's staan heb op m'n pc thuis ... en die wil ik eigenlijk niet voor mij alleen houden.
Op dat vlak zou ik wel graag ondersteuning van iemand die voldoende afweet van sitebouw (ik beheers enkel de basics, en heb geen zin om mezelf op autodidactische manier een Dreamweaver-expert te maken). En meteen ook iemand die zich wil engageren om op regelmatige tijdstippen (de eerste twee/drie weken dagelijks, daarna wekelijks) met het aanpassen bezig te houden. En als die iemand ook nog weet heeft hoe je aan sponsoring geraakt, dan is 't helemaal cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOhlala, ben 'es effe op de media-site van BMW gaan grasduinen naar fotootjes van Individual-modellen. En 'k moet zeggen : 't is er een ware goudmijn. Enige probleem : ze zijn niet te linken, aangezien je 'n login en paswoord nodig hebt.
Dus : er rest me niks anders dan het downloaden van alle foto's, en die dan daarna online stellen.
Let me tell ya' : met plezier.
Alleen, nu kan 'k dat niet, maar verwacht je één van de volgende weken wel aan een update hier. Ik begin zelfs steeds meer te denken aan een site over BMW Individual ... lijkt me wel cool, vooral omdat ik al een massa foto's staan heb op m'n pc thuis ... en die wil ik eigenlijk niet voor mij alleen houden.
Op dat vlak zou ik wel graag ondersteuning van iemand die voldoende afweet van sitebouw (ik beheers enkel de basics, en heb geen zin om mezelf op autodidactische manier een Dreamweaver-expert te maken). En meteen ook iemand die zich wil engageren om op regelmatige tijdstippen (de eerste twee/drie weken dagelijks, daarna wekelijks) met het aanpassen bezig te houden. En als die iemand ook nog weet heeft hoe je aan sponsoring geraakt, dan is 't helemaal cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzOorspronkelijk geplaatst door Löwe
Mooie meid!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
Comment