[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDxAjASfjTfCBpckcl0rv9PeM41baFisBaCW2AaRxkbxfwRu WTz1MFlX2NvP3pI2dJ7WR1fDN07Ae*P1P2SUCQeQxopTOxIfde tzQUeTGI/HPIM0324.JPG?dc=4675482169682210639[/img]
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
-
Hmmm, niet makkelijk om te zeggen.- Voor de buitenkleur zijn er twee verschillende mogelijkheden : Individuzal mora metallic, of gewoon standaard turmalinviolet metallic (uit het stadaardpallet). Straks meer daarover.
- Het interieur is in ieder geval gewoon beige leder Montana. Niks Individual. ... Althans, ik zie toch geen verschil tussen de de kleur van de interieurpanelen (deurbovenkanten, streep aan voorruit, ...) en de delen die in leder kúnnen zijn (deurinzet, zetels en hoofdsteunen, hoedenplank, dashboard, ...).
- De interieurlijsten zijn zéker Individual : bruyèrehout "club" of "natuur" (beide zo zeldzaam dat ik nauwelijks 't onderscheid zie), ofwel populierenhout natuur maar daar lijkt het me té 'flets' voor. Ik tip op bruyèrehout Club.
Nu, die koetswerkkleur. Overlaatst zag ik twee berlines in turmalinviolet metallic. Zeldzaam, wegens niet zo mooi, eigenlijk. Dat was ook m'n eerste gedacht bij deze foto's. Maar ... ik twijfel. Turmaiinviolet is doorgaans iets "fletser" van kleur, niet zo paars als op de foto's.
En dan dacht ik meteen aan mora metallic. Maar mora metallic is doorgaans iets feller van kleur, iets meer paarsrood erin.
Dus, wat is het nu ? 'k Zou het niet weten. Vergelijkingetje ?
turmalinviolet metallic (géén Individual)
En dan nog de foto die ik trok in Knokke voor de testrit van de 1-reeks op zaterdagnamiddag (net nadat ik aangekomen was) :
De '3 berline erachter is staalgrijs metallic, die vooraan turmalinviolet metallic.
Ter vergelijking, de foto's waarvan de kleur wat wordt betwijfeld :
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQA0Ay8SRjTfCBpckcl0ruCFlfgo92Y2NDRyegBPWd6olJqak 1gGycDbRhWl*lVjch7iM7IE!Qex6SfCI6g0L4Du1GbnQvqEV3t vUfatZAY/HPIM0323.JPG?dc=4675482169678308582[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAWAy4SDjTfCBpckcl0rnpOvL6ZhAl4wuEX9YeGvUKNIlDWV QP7!Byti7TYzw*mMqW8Vitddkfuj56WRraPeWcfnTNrmO0zDnS x7Qn4gG4/HPIM0322.JPG?dc=4675482169674331760[/img]
mora metallic (Individual)
Ik laat jullie mee beslissen, maar mij lijkt die mystery-berline eerder turmalinviolet te zijn dan mora metallic. 't Is echter een twijfelgeval, vooral al omdat de twee kleuren zo dicht bij mekaar liggen.
Comment
- Voor de buitenkleur zijn er twee verschillende mogelijkheden : Individuzal mora metallic, of gewoon standaard turmalinviolet metallic (uit het stadaardpallet). Straks meer daarover.
-
gTa, ik ben sterk geneigd te zeggen dat het de individual-kleur is'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothygTa, ik ben sterk geneigd te zeggen dat het de individual-kleur is
In ieder geval ... aangezien 't een 4-cilinder diesel is, en aangezien er geen dure opties zoals M Pack of originele BMW-velgen of navigatie te zien zijn, en aangezien er evenmin een Individual-interieur te zien is ... en aangezien dergelijke auto's doorgaans ook met geen of niet veel Individual-opties worden besteld ... is de kans véél groter dat het geen Individual-kleur is, maar een standaardkleur. Ik vermoed dat deze wagen dus als énige Individual-optie de interieurlijsten heeft.
Mocht het nou nog een 330d geweest zijn met M Pack en navigatie ...
Ik tip op turmalinviolet metallic, en niet mora metallic. Maar ik kan me vergissen, ik ben géénszins zeker. 'k Voel me vooral gesterkt door m'n gevoel, afgaand op de statistiek.
- edit -
Heb de foto's nog 'es bekeken, en op mijn PC (laptop, waarop kleuren nooit heel erg goed worden weergegeven), lijkt de kleur van de mystery-car meer op die van de laatste foto's van de turmalinviolette auto's, dan op dat mora metallic. Die laatste kleur lijkt me toch een pak minder "dof", is dieper van tint. Terwijl dat violet meer naar het grijs trekt, en daar lijkt onze mystery-car toch ferm op.
Nu ja, as i said, maybe we'll never know.
Comment
-
Dat hout gaat nog nét ... in een X5 of een 7 serie.
In een Z4 past hout echt niet! In een 3 cabrio vind ik het nog wel ok.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Tot nu toe is de "maritime Ausstattung" enkel maar te krijgen in E85, E53 en E65/E66, en (nog ?) niet in de E46.
Het hout is in werkelijkheid schitterend, en geeft een héél erg edele indruk. Ik zag het in de '7, en ik vermoed dat het in de X5 ook héél erg goed moet passen. Op foto vind ik 't op de Z4 ook schitterend, maar los daarvan vind ik het ook iets moeilijker te rijmen met een medium sportieve roadster...
Comment
-
Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJe zou verschieten hoeveel er dat doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJe zou verschieten hoeveel er dat doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Ik heb vandaag die X5 Individual met Maritieme uitrusting gezien in Knokke. Ook met de speciale Individual velgen. Hij kon me toch niet bekoren . De kleur van het leder vond ik veel te licht. En dat hout paste ook niet echt vond ik. De velgen waren schitterend maar passen niet echt onder een X5 vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJe zou verschieten hoeveel er dat doen ...
Comment
Comment