Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toch spijtig dat bmw individual zoveel kost, als je standaard een lederen interieur hebt moet je waarschijnlijk nog 2.000 euro bijbetalen voor een individual kleurtje.
je moet iets doen om het exclusief te houden zeker ?
Ik ben overlaatst op een site van een M3-fanaat gestoten. Op de site staan o.a. de binnen-en buitenkleuren van de Individual-reeks. Alvorens ze hier direct neer te planten, ben ik eerst ten rade gegaan bij onze gTa. Volgens hem betreft het het (inmiddels onvolledige) gamma van de Individual-reeks uit de jaren '90. Ze zijn dus al erg gedateerd maar desalniettemin nog steeds te verkrijgen. ( )
Jouw wereldpremire foto's , heb je die soms al in groot formaat?
Nope, ik kan de MediaPool website tijdelijk niet meer op, en bovendien kan je foto's op de MediaPool-website enkel aankopen, niet gratis downloaden. Het zijn dan ook RAW- of -tif pictures in ultrahoge resolutie (6.000 op 4.000 pixels ofzo, CMYK) van soms zelfs 60 MB groot. Puur voor drukwerk, dus.
Als ze op de perssite van BMW komen, dan zijn ze wel gratis en voor niks te downloaden, zoals je weet.
Toch nog enkele regels, om de overzichtelijkheid en het on-topic gehalte hoog te houden :
Vermeld ALTIJD de specificaties van de Individual uitrusting bij de geposte foto's : dus geen puur foto-geplak, maar opgave van naam van de kleur of de interieurbekleding of interieurlijsten, of duidelijke opgave van de specifieke uitrusting.
Gelieve jullie zoveel mogelijk te onthouden van posts à la "waaaaw" en "die is de max" en "jawadde" en " " en dergelijke. Meningen worden ten zeerste geapprecieerd, maar probeer met jouw mening een bijdrage te leveren in plaats van bladvulling. Thx.
So, stick to the rules & have fun !!!
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment