Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Een M3 is toch donkerder van kleur?
Zijn er dan 2 Laguna Seca kleuren? Want deze kleuren zijn toch duidelijk anders
Ik heb foto's van Laguna Seca (dat géén metallic-kleur is, zoals X5 terecht opmerkt, en dat een standaardtint is voor de M3 en dus géén Individual-kleur is voor die M3) waarop de kleur echt even appelblauwzeegroen toont als die Individual 3-reeks coupé, daar. En ik heb ook foto's van M3 in Laguna Seca die bijna babyblauw zijn zonder dat er een zweem van groen te bespeuren valt.
Met andere woorden : Laguna Seca is héél erg moeilijk natuurgetrouw op foto te plakken. In 't echt (ik zag er al verschillende), ziet het er héél erg appelblauwzeegroen uit.
Nu ... wat die Individual E46 coupé betreft ... het is zéker een Individual-kleur (die M3 dus niet) ... maar ik denk dat 'k een foutje heb gemaakt, en dat 't geen Laguna Seca is. 't Verwonderde me ook al een beetje, aangezien die foto's de kroon zouden spannen inzake "lelijke bleke groentint" van Laguna Seca.
Ik denk dat het een oudere Individual-kleur betreft die in de oudere BMW catalogi werd voorgesteld op een E36 compact. Ik ben het bijna 100% zeker nu, dat het géén Laguna Seca uni is, maar Titanic Blue uni, of titanicblau metallic in 't Duits. Die tint was nóg lelijker dan het Laguna Seca.
Dus : sorry voor de fout info, ik editeer m'n bericht. Dus geen Laguna Seca, maar titanicblauw uni.
Comment
-
Nope, de enige foto's van de E63 en E64 Individual zijn die van de persrelease (mijn wereldpremière daar ) in onyx blue en malachietgroen, en met leder platina en champagne. Zoals de foto (coupé en cabrio samen) als je voor de 6-serie kiest op de Individual-site.
't Zal waarschijnlijk nog effie duren voor je daar mooie foto's van vindt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNope, de enige foto's van de E63 en E64 Individual zijn die van de persrelease (mijn wereldpremière daar ) in onyx blue en malachietgroen, en met leder platina en champagne. Zoals de foto (coupé en cabrio samen) als je voor de 6-serie kiest op de Individual-site.
't Zal waarschijnlijk nog effie duren voor je daar mooie foto's van vindt...
Jouw wereldpremire foto's , heb je die soms al in groot formaat?
Comment
-
Ik ben overlaatst op een site van een M3-fanaat gestoten. Op de site staan o.a. de binnen-en buitenkleuren van de Individual-reeks. Alvorens ze hier direct neer te planten, ben ik eerst ten rade gegaan bij onze gTa. Volgens hem betreft het het (inmiddels onvolledige) gamma van de Individual-reeks uit de jaren '90. Ze zijn dus al erg gedateerd maar desalniettemin nog steeds te verkrijgen. ( )
E46 3 series Individual Program Exterior Colors
E46 3 series Individual Program Interior Colors
BRON: http://m3.madrussian.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Jouw wereldpremire foto's , heb je die soms al in groot formaat?
Als ze op de perssite van BMW komen, dan zijn ze wel gratis en voor niks te downloaden, zoals je weet.
Comment
-
Re: BMW Individual lovers
Oorspronkelijk geplaatst door gTaregels
Toch nog enkele regels, om de overzichtelijkheid en het on-topic gehalte hoog te houden :- Vermeld ALTIJD de specificaties van de Individual uitrusting bij de geposte foto's : dus geen puur foto-geplak, maar opgave van naam van de kleur of de interieurbekleding of interieurlijsten, of duidelijke opgave van de specifieke uitrusting.
- Post géén foto's voor je zéker weet dat het Individual-uitrusting betreft, zoniet staat dit topic in geen tijd vol met foto's van "standaard" BMW's omdat je [toevallig] niet wist dat de geposte foto kleuren/bekledingen uit het standaardpallet tonen.
Informeer je dus goed, en bij twijfel kan je me altijd eerst PM'en met opgave van de URL of de foto zelf.
Indien tóch foto's gepost worden waarop géén Individual-uitrusting wordt getoond, zullen de moderatoren of ikzelf of enige andere kenner jou vragen jouw bericht te editen. Neem dit niet persoonlijk op, het dient énkel de duidelijkheid. - Er bestaan reeds topics waarin de specifieke Individual-uitrusting van bepaalde modellen wordt besproken. De éérste plaats om over Individual uitrusting te berichten, is dan ook het topic over het desbetreffende model. Wanneer dat model géén specifiek topic heeft, kan je (zo de mods dit dulden) een nieuw topic openen onder "Nieuwe auto's", maar het lijkt me dan méér aangewezen de nieuwe informatie hiér te posten.
- Gelieve jullie zoveel mogelijk te onthouden van posts à la "waaaaw" en "die is de max" en "jawadde" en " " en dergelijke. Meningen worden ten zeerste geapprecieerd, maar probeer met jouw mening een bijdrage te leveren in plaats van bladvulling. Thx.
So, stick to the rules & have fun !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
- Vermeld ALTIJD de specificaties van de Individual uitrusting bij de geposte foto's : dus geen puur foto-geplak, maar opgave van naam van de kleur of de interieurbekleding of interieurlijsten, of duidelijke opgave van de specifieke uitrusting.
Comment