Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is zeker een Merlot-rood

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
      Dit is zeker een Merlot-rood

Is niet dezelfde..

Comment

• Waarschijnlijk is het wel dezelfde kleur. Een andere lichtinval of instellingen van de camera kunnen veel doen. Het is heel moeilijk om een kleur realistisch op foto te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
          Dit is zeker een Merlot-rood

prachtige wagen,
          ik vind hem helemaal AF als de pinkers veranderd worden:
          - vooraan oranje pinkers,
          - achteraan witte pinkers

Comment

• Waar zit die gTa nu als je hem nodig hebt.. Volgens mij is die paarse zeker geen Merlotrood.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• BMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                BMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
                Fotoooooooooooooooooooooo's

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                  BMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
                  Fotoooooooooooooooooooooo's
                  Wacht op Alex of gTa.

Comment

heb hem ook gezien. Was niet normaal, mijn vader was direct verkocht. Maar hij heeft nog geen greintje spijt van zijn xjr

Comment

was dat geen 740d daar boven? ik dacht nog dat iemand tegen mij gezegd heeft 'zoveel geld voor een diesel". maar hij was wel prachtig in ieder geval.

Comment

• Wanneer komen der foto's van die beruchte BMW 7

Comment

• oeps dubbeltje

Comment

• Zoeentje: :o maar dan een 745i i.p.v. een 760Li

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                              heb hem ook gezien. Was niet normaal, mijn vader was direct verkocht. Maar hij heeft nog geen greintje spijt van zijn xjr
                              Reed jou moeder niet met die XJR?

Comment

• Ik zat in zo'n Yachtline! 't Was wel niet identiek dezelfde, maar in grote lijnen wel!

Maar man die auto is MOOI!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenvg
                                  was dat geen 740d daar boven? ik dacht nog dat iemand tegen mij gezegd heeft 'zoveel geld voor een diesel". maar hij was wel prachtig in ieder geval.
                                  Ah, was 't een 740d? Zou kunnen hoor, ik weet enkel zeker dat 'n V8 was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenvg
                                    Right. 'k Vergiste me ook in m'n post in 't Evenementen- en het velgen-topic. 't Was inderdaad een 740d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                      Waar zit die gTa nu als je hem nodig hebt.. Volgens mij is die paarse zeker geen Merlotrood.

Hier.

Zoals X5 opwerpt, is 't hoogst waarschijnlijk wél merlotrood. En merlotrood is een kleur die in in 't standaardgamma van de Z4 zit, je ziet er af en toe eentje.

Dat 't merlotrood is, kan bijna niet anders : op de Z4 was tot voor een maand of twee géén Individual te krijgen, en op de modellen die in de States worden gemaakt, is het Individual-gamma uiterst beperkt. Op dit moment kan je op die modellen (X5, Z4) slechts twee Individual-tinten krijgen (groen en blauw).

En bovendien : kleuren verschillen naargelang licht, hoek, camera en gegevensbewerking (CMYK converteren naar RGB of omgekeerd, compressie, ...).

Ik denk ook dat 't een merlotrode is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                        Hoe komt het eigenlijk dat de Induvidual Uitvoering nooit in de gewone prijslijst staat?Dan zouden wel meer mensen dat nemen denk ik, nu weten somige mensen zlfs niet dat het bestaat.
                                        Niet zo in België, wel zo in Duitsland. Download de prijslijsten maar 'es van bmw.de

En trouwens ... "Individual" heet niet voor niks "Individual" : ze kunnen niet álles op een lijst zetten, als dat alles afhankelijk is van de smaak en de wensen van de klanten. BMW kan geen gedachten lezen.

Dus, wat er op de prijslijsten staat, is slechts een outtake, laat ons zeggen dat wat 't meeste wordt gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                          Ik zat in zo'n Yachtline! 't Was wel niet identiek dezelfde, maar in grote lijnen wel!

Maar man die auto is MOOI!
                                          En om niet te vergeten ... de gerenomeerde kwaliteit van het betere BMW-leder. En het Individual Walknappa-leder is nogmaals een trapje hoger ... het is van het aangenaamste leder dat ik ken. Verbijsterend hoe zacht, dik, soepel en edel het aanvoelt.

Comment

Working...
                                          X