Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane
Zalige bak. Alleen niet aan te raden om ermee te rijden als je juist heb gegeten .
Comment
-
Is er eigenlijk geen donker bruin induvidual hout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIemand dit al gezien? http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=45289
Comment
-
En dat ziet er een béétje anders uit dan op deze foto.
Dit is het witgrijze leder, waarin de M5 op de lanceringsfoto's te zien was, als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door svenvgOorspronkelijk geplaatst door Bram SBMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Dane
En dat ziet er een béétje anders uit dan op deze foto.
Dit is het witgrijze leder, waarin de M5 op de lanceringsfoto's te zien was, als ik me niet vergis.
Okay, voor de 5-reeks van de gewone stervelingen onder ons is al dat gedoe enkel te krijgen via Individual, maar de BMW M5 heeft ze 'standaard'.
En dat wordt dan weer ontkracht door het feit dat BMW Individual GmbH een dochterbedrijf is van M GmbH en dat veel "Individual"-standaardinterieurtjes (die aangeboden in de optielijsten na de opties, of deze te zien op de CarConfigurator en Individual Visualizer) uiteindelijk een "M-oorsprong" hebben. Zoals de drie nieuwe "Individual interieurs" voor de Z4 : da's geen Individual-leder, maar M-leder.
Anyway. Lelijk hout met die lederkleur, naar mijn mening. Dat leder vraagt om zwarte pianolak of carbon ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door svenvgOorspronkelijk geplaatst door Bram SBMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMEROorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door svenvgOorspronkelijk geplaatst door Bram SBMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door svenvgOorspronkelijk geplaatst door Bram SBMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door svenvgOorspronkelijk geplaatst door Bram SBMW had op hun stand in Parijs een verdieping voor Individual. En wat stond daar? Jaja, een prachtige 745i Yachtline!
(toen heb ik nog even aan het denken geweest: M5 of die A6... )
Comment
Comment