Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
    Dit is Coloured Gold metallic...

Dat zal het zijn inderdaad

Comment

Zo een Highline Sport editie.

Daar zou ik wel graag plaatsnemen

Enkel die pianolaklijstjes nog vervangen door iets anders... hout, alu of carbon, maar ik ben niet zo een pianolakfreak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Eén van die laatste speciale reeksen die je kon bestellen (de meeste Individual E38 zijn zulke), ik dacht zelfs dat er ooit nog 'n pa van iemand op 't forum zo-eentje gehad heeft.

interieur marineblauw + Individual nappaleder champagne + marineblauwe piping + (en dat heb ik nog niet vaak gezien) marineblauwe stuurvelgbekleding.

Jep, de vader van Benz als ik me niet vergis .. z'n zus had een ongelukje gehad met de vorige E38, geloof ik
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Volgens mij is dat toch mooier met een zwarte afwerking

Die piping is wel zalig Contrasterende naden zijn dat meestal

Comment

• Wat kost op een een E90 een individual lak? Kan men de lak appart nemen of moet men hem volledig laten individualiseren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Wat kost op een een E90 een individual lak? Kan men de lak appart nemen of moet men hem volledig laten individualiseren?
              Men kan de lak afzonderlijk nemen .
              De prijs weet ik niet echt maar bij Audi kost het ongeveer 2700€ voor een speciaal kleur .Ik denk dat dit wel ongeveer gelijk is met BMW maar om zeker te zijn vraag het eens aan Gilles (GTA) of een verdeler ,die zullen het wel weten .
              - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
              - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                Wat moet dat nog kosten denk je?
                Die staat op bmw.de, de Gebrauchtwagenbörse. Was een dikke 15k als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  Daar zou ik wel graag plaatsnemen

Enkel die pianolaklijstjes nog vervangen door iets anders... hout, alu of carbon, maar ik ben niet zo een pianolakfreak
                  Dat zijn geen pianolaklijstjes, maar da's met antraciet ingeverfd populierenhout.

Comment

Is dit geen Coloured Gold metallic? Was bestelbaar via individual.
                    Neen, 'k ben bijna 100% zeker van niet. Ofwel moet de foto zeer slecht zijn.

Coloured Gold ziet er IRL helemáál zo "flets oranje" niet uit, maar heeft net 't tegenovergestelde, een zéér diepe lakkleur zoals we kennen van o.a. messing metallic of stratusgrijs metallic.

Ik heb 't live gezien op een 330Ci Coupé Clubsport bij de dealer in Aachen, en - naast 't feit dat ik 't lelijk vond - het gaf écht geen "uni-lak" look, noch was het zo "appelsienoranje".

Maar met één foto weet je natuurlijk nooit... Zeker bruin- en roodtinten komen vaak helemaal anders over op foto.

Comment

Wat moet dat nog kosten denk je?
                      18.490 €
                      Staat te koop bij AutoHaus Revo GmbH in Albstadt.
                      http://www.bmw.de/ah_revo
                      Via mobile.de
                      Last edited by ; 16/08/2007, 21:21. Reden: url aangepast 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Eric, je kan niet hotlinken naar resultaten van de Gebrauchtwagenbörse. Anders had ik dat ook al lang gedaan, in m'n hogere post. Maar 't stomme is dat 't dus niet werkt, dus je moet telkens opnieuw zelf gaan zoeken.

Comment

Eric, je kan niet hotlinken naar resultaten van de Gebrauchtwagenbörse. Anders had ik dat ook al lang gedaan, in m'n hogere post. Maar 't stomme is dat 't dus niet werkt, dus je moet telkens opnieuw zelf gaan zoeken.
                          Dan pas ik de url even aan.

Comment

• Bestaat er nog een Individual-configurator voor de E46?

Comment

• Coloured Gold metallic: klik

edit: Foto's in volgende post
                              Last edited by M3 E46 SMGII; 16/08/2007, 20:52.

Comment

• Comment

• Waar ergens kan ik foto's vinden van volgend Individuale interieur Leder Merino Carneolrot?

Comment

Dan pas ik de url even aan.
                                    Zoals 'k al zei : het gaat niet.

Comment

Zoals 'k al zei : het gaat niet.
                                      En nu? Heb er meteen de link naar mobile.de erbij geplaatst

Comment

18.490 €
                                        Staat te koop bij AutoHaus Revo GmbH in Albstadt.
                                        http://www.bmw.de/ah_revo
                                        Via mobile.de
                                        dat lijkt mij nogal aan de dure kant

Comment

dat lijkt mij nogal aan de dure kant
                                          Tsjah, één van de laatste, en nog vrij "nieuw", en Individual, en ... Plus vraagprijs # ontvangen prijs, hè.

Plus: dat uitgebreid carbon pack (OEM BMW voor de E36) wordt niet meer gemaakt en is niet meer in stock, en voor de perfecte exemplaren wordt tot 1.500 EUR of meer gegeven. Om maar te zeggen...

Comment

Working...
                                          X