Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
645Ci Individual Hartge (Mineralsilber Metallic, Leder Dakota Chateau)
Daar is nochtans niks Individual aan, lijkt me. Mineraalzilver zit in 't gewone gamma, chateau ook. En de interieurlijsten lijken me de standaard rutenium parelglans te zijn.
wel jammer van het kleurverschil (materiaalkwaliteit) tussen het stuurwiel en de rest van het "interieurplastiek"
Dat was een vaak gehoorde en zeer terechte opmerking bij 't begin van de productie van de '6. Het plastic in 't interieur was geen zwart, maar donkergrijs (stond ook zo in de catalogi). Dus als je zwart leder nam was dat donkerder dan de rest van 't interieur.
Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.
Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.
Dat was een vaak gehoorde en zeer terechte opmerking bij 't begin van de productie van de '6. Het plastic in 't interieur was geen zwart, maar donkergrijs (stond ook zo in de catalogi). Dus als je zwart leder nam was dat donkerder dan de rest van 't interieur.
Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.
Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.
Comment