Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Man man, die was ZO vet! En die geluidsinstallatie...

Comment

• Ik begrijp niet als men voor "een Individal" gaat dat men er ook altijd die "Individual" velgen erbij neemt Ik heb ze nooit echt mooi gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Man man, die was ZO vet! En die geluidsinstallatie...
        Idd dat ziet er allemaal top uit

Comment

• Geweldig, al vind ik de velgen niet zo super onder een 6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Geweldig, al vind ik de velgen niet zo super onder een 6.
            Onder gene enkele eigenlijk BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Onder gene enkele eigenlijk BMW
              Onder een 7 vind ik ze heel knap.

Comment

• M5 Touring Individual (Rubinschwarz met, Leder Merino Oxydbraun)

Comment

• BMW M6 Individual (Rubinschwarz Metallic, leder Merino Goldbraun)

Comment

• BMW 645Ci Cabrio (Rubinschwarz en leder Merino Champagne)

Comment

• BMW E93 330i (Rubinschwarz metallic, Leder Merino Cohibabraun)

Comment

• Hoerenkot op wielen, yet lekker

645Ci Individual Hartge (Mineralsilber Metallic, Leder Dakota Chateau)

Comment

• wel jammer van het kleurverschil (materiaalkwaliteit) tussen het stuurwiel en de rest van het "interieurplastiek"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            Hoerenkot op wielen, yet lekker

Daar is nochtans niks Individual aan, lijkt me. Mineraalzilver zit in 't gewone gamma, chateau ook. En de interieurlijsten lijken me de standaard rutenium parelglans te zijn.

Desondanks mooi!

Comment

wel jammer van het kleurverschil (materiaalkwaliteit) tussen het stuurwiel en de rest van het "interieurplastiek"
                              Dat was een vaak gehoorde en zeer terechte opmerking bij 't begin van de productie van de '6. Het plastic in 't interieur was geen zwart, maar donkergrijs (stond ook zo in de catalogi). Dus als je zwart leder nam was dat donkerder dan de rest van 't interieur.

Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.

Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Dat was een vaak gehoorde en zeer terechte opmerking bij 't begin van de productie van de '6. Het plastic in 't interieur was geen zwart, maar donkergrijs (stond ook zo in de catalogi). Dus als je zwart leder nam was dat donkerder dan de rest van 't interieur.

Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.

Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.
                                Bij aanvang van de 630i zeker?

Comment

Hoerenkot op wielen, yet lekker

Geen individual inderdaad

Kon ik maar elke dag in dit hoerenkot zitten

Comment

BMW E93 330i (Rubinschwarz metallic, Leder Merino Cohibabraun)

I love it! Doet me een beetje denken aan Cocoa van bij Porsche overigens. Hemels kleur!

Comment

• Wat zou een Individual interieur kosten voor een BMW E92/93?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Wat zou een Individual interieur kosten voor een BMW E92/93?
                                        Zo'n 7000 €

Comment

• Rond de 3-5000 euro? Ik heb ergens eens prijzen gezien maar dan wel zo'n pakket.

Comment

Working...
                                          X