Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
    Phoenix Yellow Metaalkleur en Phoenix yellow/Anthracite Leder

Heel mooi!
    Zo'n auto mag zo'n kleur hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
      Oorspronkelijk geplaatst door Dane
      Phoenix Yellow Metaalkleur en Phoenix yellow/Anthracite Leder

Heel mooi!
      Zo'n auto mag zo'n kleur hebben.
      neen precies een rijdende citroen , liever een zwarte met een grijs interieur, vind dit echt lelijk

Comment

• hij kijkt een beetje triestig, misschien omwille van de kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
          hij kijkt een beetje triestig, misschien omwille van de kleur
          tja niet erg verassend als je er zo uitziet

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                die velgen , die kleur , die interieurkleur , het sportpack , wow een echte droom op wielen, wat een prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Da's geen cinnamon leder, als je 't mij vraagt. Cinnamon, of "kaneel" in 't nederlands, vertaal je in 't Duits "Zimt", en dat is het oranjebruine leder dat je o.a. in de M3 kan krijgen.

En dat ziet er een béétje anders uit dan op deze foto.

Dit is het witgrijze leder, waarin de M5 op de lanceringsfoto's te zien was, als ik me niet vergis.
                  Ter illustratie: het Zimt nappaleder uit de M3:

In het echt heeft het helemaal zo geen oranje schijn. Zeer knappe kleur !

Comment

• De bovenstaande foto geeft de kleur van het kaneelkleurige leder ("zimt") héél erg goed weer. Zo ziet 't er in 't echt ook uit, op foto's komt 't normaal gezien véél feller en meer oranje over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      De bovenstaande foto geeft de kleur van het kaneelkleurige leder ("zimt") héél erg goed weer. Zo ziet 't er in 't echt ook uit, op foto's komt 't normaal gezien véél feller en meer oranje over.
                      Op deze interieurfoto van de auto van m'n kameraad ziet 't er dan weer zeer flets uit
                      Knappe kleur irl, maar moeilijk vast te leggen op foto !

Persoonlijk vind ik 't nu nogal goedkoop overkomen

@gTa: 'k had graag je professionele mening gehad over 'n E34 als eerste wagen (zie BMW-lovers) 'k Ben weer aan het dagdromen

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQABAz4ScTccWcP!VvYuP!Qg9R!jIiJ0A!EDOzPdE318n8nU2 PKTqWw*m7Sn9yz18ecVsQw6j4YvnuzHnSyjaP0SCZVCZaP7soL vpITDeXo/HPIM0878.JPG?dc=4675499487766580732[/img]

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik vind het nogaltijd spijtig dat ze die achterkant gaan wijzigen

Kijk eens naar die kont , zo f*cking stoer :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                            Ik vind het nogaltijd spijtig dat ze die achterkant gaan wijzigen

Kijk eens naar die kont , zo f*cking stoer :o

idd, een string alleen is al meer dan voldoende
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Welke types zijn er ooit al in Yachtline-uitvoering (maritiem) uitgebracht en in welke kleuren (exterieur-interieur) en eventueel de velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                Welke types zijn er ooit al in Yachtline-uitvoering (maritiem) uitgebracht en in welke kleuren (exterieur-interieur) en eventueel de velgen?
                                De Z4 dacht ik ( het blauwe kleur toch)
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                  Welke types zijn er ooit al in Yachtline-uitvoering (maritiem) uitgebracht en in welke kleuren (exterieur-interieur) en eventueel de velgen?
                                  Huidige 7, X5 en Z4. Allemaal met de Individual-velgen die je ook op de huidige 5 en zo kan krijgen ... kleur: maritiemblauw, interieur weet ik zo direct niet.
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                    Huidige 7, X5 en Z4. Allemaal met de Individual-velgen die je ook op de huidige 5 en zo kan krijgen ... kleur: maritiemblauw, interieur weet ik zo direct niet.
                                    Merino Champagner.

Comment

• Tegen wanneer worden de '5, '6 Coupé en '6 Cabrio uitgebracht in de Yachtline-uitvoering?

Comment

• Indien geen Individual, zal ik het verwijderen.

Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X