Die moet eigenlijk ni onderdoen voor een LP640 in een rechte lijn, die moet eigenlijk ni onderdoen voor een LP640 tout court. Is gewoon de betere wagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie witte is eigenlijk schitterend als je die 's avonds ziet. In den dag is ie wat minder. Ik zou het nooit kiezen simpelweg omdat ik het vreselijk snel beu zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie moet eigenlijk ni onderdoen voor een LP640 in een rechte lijn, die moet eigenlijk ni onderdoen voor een LP640 tout court. Is gewoon de betere wagen.
Comment
-
Arancio baby----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBalloon, mat, normaal ... 't blijft allemaal wit.
soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenToch liever gewoon wit in plaats van die spermakleur imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenArancio baby
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenjajajaa .....
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmaar dan heb je die glans niet
soit
Maar zoals gezegd 't is ni echt mijn ding ... kleuren hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn nu ben ik weg ... R8 gaan testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZeker niet slecht in 't zilver, de LP560-4. Komt allicht omdat er praktisch enkel zwarte en witte te koop staan..
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGrigio Lynx met zwarte callisto's.
Dit blijft ook nog lekker (jammer dat de 2de foto's niet werken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVandaag de V8, in maart de V10. You never know he
Ik heb het altijd een magnifieke wagen gevonden dus ..................
ahahah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVandaag de V8, in maart de V10. You never know he
Ik heb het altijd een magnifieke wagen gevonden dus ..................
Comment
Comment