Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk denk dat het hierboven vermelde de best mogelijke omschrijving is. Schitterende wagen in de categorie onder de supercars. Ben benieuwd naar de V10 versies.
ik zei het gisteren nog tegen Benny, nu ga ik der ook nog is mee gaan rijden. ik ga wel wachten op de V10, van de V8 wist ik al dat die belange niet krachtig genoeg was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk denk dat het hierboven vermelde de best mogelijke omschrijving is. Schitterende wagen in de categorie onder de supercars. Ben benieuwd naar de V10 versies.
Dat is pas supercar waardig.
Comment
-
over Lambo ROMMEL gesproken
de nieuwe weg voor marketing
laat ons hopen dat ze geen ideetjes gaan krijgen & dit echt zouden durven uitbrengen
Comment
-
9 Lambo's
En dan nog 2 lekkere filmpjes van die oranje Gallardo
http://www.youtube.com/watch?v=V2D7L...e=channel_page
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzijn er geen alternatieven voor dat RS4 stuurtje?Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenDat stuur is echt heel fijn. Ik heb het ervaren in de VW Scirocco en het is best knap.Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIn een Scirocco nog wel?!
Dat wordt daar toch niet in geleverd?Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenVolgens de beelden toch wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten9 Lambo's
En dan nog 2 lekkere filmpjes van die oranje Gallardo
http://www.youtube.com/watch?v=V2D7L...e=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=0lvMT...e=channel_page
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenZo een wagen en dan in de carwash
Maarja als je het liever met de hand doet.. Ik gok dat ie dan waarschijnlijk minder schoon wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenIs niks mis mee hoor, hij wordt goed schoon en het is niet slecht voor de auto..
Maarja als je het liever met de hand doet.. Ik gok dat ie dan waarschijnlijk minder schoon wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenIs niks mis mee hoor, hij wordt goed schoon en het is niet slecht voor de auto..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAls ie schoner uit een carwash komt dan zelf gewassen, dan bak jij er niets van...
Comment
-
Comment
Comment