Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
    Natuurlijk doe ik het liever met de hand, als is het nu een fiat.

Dat dacht ik toch ook
    Nou, dan doe jij het lekker met de hand
    En ik zei niet dat dat ding schoner wordt dan wanneer ik het doe, maar wanneer jij het doet
    Ik begrijp dat eigenaren het liever zelf doen en niet in een wasstraat.
    Ik snap alleen Rami niet, waarom zou jij niet happy zijn als ie schoon en krasloos is?

Comment

• Omdat al mijn wagens steeds met de hand gewassen worden en dat in mijn ogen de beste en veiligste manier is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
        Is niks mis mee hoor, hij wordt goed schoon en het is niet slecht voor de auto..
        Maarja als je het liever met de hand doet.. Ik gok dat ie dan waarschijnlijk minder schoon wordt

You must be kidding, right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
          Nou, dan doe jij het lekker met de hand
          En ik zei niet dat dat ding schoner wordt dan wanneer ik het doe, maar wanneer jij het doet
          Ik begrijp dat eigenaren het liever zelf doen en niet in een wasstraat.
          Ik snap alleen Rami niet, waarom zou jij niet happy zijn als ie schoon en krasloos is?
          Wat voor zever is dat nu, probeer u er nu maar uit te praten. T'scheelt dat gij mij kent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
            Wat voor zever is dat nu, probeer u er nu maar uit te praten. T'scheelt dat gij mij kent
            Ik zei het voor de vorm slimkees, ik zeg alleen maar dat dat ding gewoon heel goed schoonmaakt.
            @ Rami, okee geen probleem, ik snap ook dat je als eigenaar het liever met de hand doet, ook omdat je nooit volledig kan vertrouwen op zo'n machine. Maar ik snap ook dat een bedrijf zoals Hessing het met zo'n apparaat doet

Comment

• Ik zou dat toch uitspenderen aan een detailer, net zoals Lambo, Bentley, AM ed het doen hier.

Comment

• Knap, jammer van de kleur.

Comment

• Wat een creatie

Comment

• Over het design van die velgen blijf ik toch mijn twijfels hebben..

Comment

• Ik was zaterdag naar Hessing gereden met nog een andere Lambo eigenaar. Daar stond dat ding ook (reist de hele wereld rond and it shows). Dat wit ben ik nu toch wel écht kotsbeu gezien hoor

Die velgen zeggen me ook compleet niks. Het doet de BBS velgen van weleer geen eer aan vind ik. Misschien dat ze in shiny black finish iets beter tot hun recht komen, I dunno.

Comment

• Dat wit hebk nooit mooi gevonden maar de velgen zijn wel bijzonder geslaagd vindk!

Comment

• Ik vind ze op foto mooier dan IRL eigenlijk

Comment

• kvind ze wel klasse hebben, die zwarte die op het testmodel staan steken nogal af op de witte wagen beetje teveel zelfs!

Comment

• Ja dat wit hebben we nu wel weer gezien, en de velgen op foto's zien er erg strak uit vind ik

Comment

• Comment

• Comment

• zalig

Comment

• Had de Countach geen achtervleugel?

Comment

• Dat was een dure en aerodynamisch erg nefaste optie

Comment

Working...
                                        X