Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat nog op een kier.
Als ik het doe dan zou ie rond de 1000PK hebben maar het probleem is dat ik verzot ben op de design, handling en E-gear van de LP560
Staat nog op een kier.
Als ik het doe dan zou ie rond de 1000PK hebben maar het probleem is dat ik verzot ben op de design, handling en E-gear van de LP560
El Manuel is no option for mich in der G of the L! Maatje 46 is net wat te groot om comfortabel te rijden Het lukt hoor maar het zou me op termijn beginnen te irriteren ... en deze keer wil ik eens wat langer dan 6 maand met een auto rondrijden voordat ie me begint te irriteren
Ze beginnen met 750PK, dan 950-1000PK voor package 2 en zo naar boven tot 1200PK. Ze zijn nu bezig met ééntje van rond de 1400PK dacht ik.
Wat ik me afvraag is het volgende. Tot 950-1000pk çava nog wel maar als men al begint te spreken over 1400pk....valt daar nog normaal mee te rijden? Of kan je daar ook nog op een "beschaafde" manier mee rijden? Ik stel me daar steeds bij voor dat een dergelijke wagen zeer nerveuze gasrespons heeft.
Die van 1000PK rijden nu toch al wel een hele tijd rond in de US met behoorlijk wat km (40/50K) zonder problemen.
Die 12-1400PK monsters dat staat nog niet vast.
Ze geven allemaal 650PK standaard, als je de rest wil aanspreken moet je een knop indrukken en de ESP afzetten. Dus als je gewoon in normaal verkeer bolt dan heb je "maar" 650PK tot je beschikking.
Ze geven allemaal 650PK standaard, als je de rest wil aanspreken moet je een knop indrukken en de ESP afzetten. Dus als je gewoon in normaal verkeer bolt dan heb je "maar" 650PK tot je beschikking.
Ah bon, dus eigenlijk alleen maar om op hogere snelheid alles weg te blazen in hernemingen.
Comment