Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoe zou die gemaakt zijn, met zo'n 'arm' uit een rijdende auto ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Droom-Murcie
Wit met een fel interieur, doorzichtige motorkap, nu enkel nog lichgunmetal velgen en hij is perfect.
Comment
-
Nog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden
Somehow I forgot to upload this vid of a Dutch C&C of 28 September last year.But here it is, a great white LP640 leaving a great exhaust note. Beautifull sou...
Hij maakt een ander geluid dan Rami's LP640 die dag, komt toch waarschijnlijk omdat deze nog koud was Rami?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLP650.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenNog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden
Somehow I forgot to upload this vid of a Dutch C&C of 28 September last year.But here it is, a great white LP640 leaving a great exhaust note. Beautifull sou...
Hij maakt een ander geluid dan Rami's LP640 die dag, komt toch waarschijnlijk omdat deze nog koud was Rami?
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLP650.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenNog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, onbegrijpelijk he.
Zeg, ben jij er eigenlijk bij op de Roadtrip?
Ik heb ff wijselijk afgezien van daar aan deel te nemen, heb serieus wat reizen in het vooruitzicht dus ik probeer de vrije tijd wat richting dochter + vrouw te sturen..
Ik postte het net nog ergens anders...ik beleef zowat de omgekeerde curve van de crisis, geen idee wat er aan de hand is. But hey, je hoort me niet klagen.
Maar dat resulteert wel in het feit dat ik me eigenlijk wel eens FERM mag excuseren dat ik een tijd niks van me heb laten horen
Laatst wel ff bij sjonnieboy gepasseerd --> die N400 mag er verdomme toch wel wezen. Dat interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb ff wijselijk afgezien van daar aan deel te nemen, heb serieus wat reizen in het vooruitzicht dus ik probeer de vrije tijd wat richting dochter + vrouw te sturen..
Ik postte het net nog ergens anders...ik beleef zowat de omgekeerde curve van de crisis, geen idee wat er aan de hand is. But hey, je hoort me niet klagen.
Maar dat resulteert wel in het feit dat ik me eigenlijk wel eens FERM mag excuseren dat ik een tijd niks van me heb laten horen
Laatst wel ff bij sjonnieboy gepasseerd --> die N400 mag er verdomme toch wel wezen. Dat interieur
Ferm masjien he dien N400
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenCorrectemundo!
Het kleurenschema van die LP650-4 is écht wel pure braggel hé.
Die VT's hierboven...
Comment
Comment