Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 09/03/2009, 06:31.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Hoe zou die gemaakt zijn, met zo'n 'arm' uit een rijdende auto ?!
        die eerste is gewoon fotosoep denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Droom-Murcie

Wit met een fel interieur, doorzichtige motorkap, nu enkel nog lichgunmetal velgen en hij is perfect.

Comment

• Nog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden

Somehow I forgot to upload this vid of a Dutch C&C of 28 September last year.But here it is, a great white LP640 leaving a great exhaust note. Beautifull sou...

Hij maakt een ander geluid dan Rami's LP640 die dag, komt toch waarschijnlijk omdat deze nog koud was Rami?

Comment

• LP650.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                LP650.

coole auto's en is het geen LP640 in plaats van 650??

Comment

• Nee, dit is een speciale editie, heeft 650pk

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                      Nog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden

Somehow I forgot to upload this vid of a Dutch C&C of 28 September last year.But here it is, a great white LP640 leaving a great exhaust note. Beautifull sou...

Hij maakt een ander geluid dan Rami's LP640 die dag, komt toch waarschijnlijk omdat deze nog koud was Rami?
                      Correctemundo!

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      LP650.

Het kleurenschema van die LP650-4 is écht wel pure braggel hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                        Nog een filmpje van C&C Rotterdam, was ik vergeten te uploaden

Ongelofelijk hoeveel mensen daar hun koude motor zaten op te fokken.

Comment

• Ja, onbegrijpelijk he.
                          Zeg, ben jij er eigenlijk bij op de Roadtrip?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Ja, onbegrijpelijk he.
                            Zeg, ben jij er eigenlijk bij op de Roadtrip?

Ik heb ff wijselijk afgezien van daar aan deel te nemen, heb serieus wat reizen in het vooruitzicht dus ik probeer de vrije tijd wat richting dochter + vrouw te sturen..

Ik postte het net nog ergens anders...ik beleef zowat de omgekeerde curve van de crisis, geen idee wat er aan de hand is. But hey, je hoort me niet klagen.

Maar dat resulteert wel in het feit dat ik me eigenlijk wel eens FERM mag excuseren dat ik een tijd niks van me heb laten horen

Laatst wel ff bij sjonnieboy gepasseerd --> die N400 mag er verdomme toch wel wezen. Dat interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ik heb ff wijselijk afgezien van daar aan deel te nemen, heb serieus wat reizen in het vooruitzicht dus ik probeer de vrije tijd wat richting dochter + vrouw te sturen..

Ik postte het net nog ergens anders...ik beleef zowat de omgekeerde curve van de crisis, geen idee wat er aan de hand is. But hey, je hoort me niet klagen.

Maar dat resulteert wel in het feit dat ik me eigenlijk wel eens FERM mag excuseren dat ik een tijd niks van me heb laten horen

Laatst wel ff bij sjonnieboy gepasseerd --> die N400 mag er verdomme toch wel wezen. Dat interieur
                              Blij te horen dat het u goed afgaat C

Ferm masjien he dien N400

Comment

• Comment

• Diablomundo

Comment

• Schitterende kleur.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        die eerste is gewoon fotosoep denk ik

indeed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Correctemundo!

Het kleurenschema van die LP650-4 is écht wel pure braggel hé.
                                          Trekt op nie veel idd.

Die VT's hierboven...

Comment

Working...
                                          X