Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWaarom maakt Ferrari zulke spannende auto's niet meer? De laatste leuke was de F40.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan heb je het toch louter over de looks mag ik hopen, als je "spannend" bedoelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat is er anders aan dit wit dan aan ander wit?
Behoorlijk achterlijk om daaraan zo'n 20K extra tegeven mijn ged8.
Comment
-
Bij lambo hebben ze precies toch een ander idee bij mat dan mij? Lijkt mij toch nog redelijk hard te blinken? En inderdaad compleet van de pot gerukt, die prijs...Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenBij lambo hebben ze precies toch een ander idee bij mat dan mij? Lijkt mij toch nog redelijk hard te blinken? En inderdaad compleet van de pot gerukt, die prijs...
Irl zie je het vrij goed, en vind ik het trouwens nog vrij knap.
Hier zie je het beter:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIs op foto niet goed zichtbaar.
Irl zie je het vrij goed, en vind ik het trouwens nog vrij knap.
Hier zie je het beter:
Comment
-
It’s been a rollercoaster ride for LP07 recently, what with one thing and another, so I’m hoping for a new year without quite so many incidents. Famous last words? Just recently the big V12 developed a tendency to cut out on roundabouts or sweeping bends. Thinking it must be a blocked fuel filter or similar, I decided to check all the fluids, including the oil, which I hadn’t for a month or so.
This last procedure isn’t the easiest task to carry out on a Murciélago since the dipstick and filler cap are located at the very front of the engine and become a little hot to say the least. Since the LP640 is also dry-sumped, it has to be carried out when all 631 horses are at operating temperature. After burning my paws as usual and creating smoke signals after spilling oil on the hot cats, I was a touch nervous when I couldn’t locate any of the shiny stuff on the dipstick. My nervousness increased when I still couldn’t despite adding 2 litres of Agip’s finest! Four litres later and at last I had a reading just below minimum, but I couldn’t help thinking this was another potentially very expensive near-miss after the recent towing fiasco. Lo and behold, the cutting-out on corners ceased immediately.
Driving the LP640 almost daily, it’s easy to forget just how rapid this rocketship is. Its staggering acceleration – especially above 100mph – is something I’ve never taken for granted, and the howl from the V12 over 5000rpm is utterly fabulous. It’s a big bus of course, weighing in at nearly 1.7 tons, but in my book this works to its advantage: with its four-wheel drive hooked-up, the big Lambo feels almost ‘planted’ on the road, which always inspires confidence.
It’ll be going into the paintshop soon. All the bottom panels plus the bonnet and wheels are due for a bit of cellulose ready for the summer. Lamborghini will bear some of the cost since the lacquer has separated from the paint in a couple of places, so I’m hoping it’s not going to hurt the wallet too much. At least it costs less to fill up with fuel these days – about £80 or so, a welcome change from £110ish a few months ago.
Finally, I’m pleased to say that LP07 will be joined by another 12-cylinder leviathan next month. Clues? It weighs about the same, but it’s not Italian. Answers on a postcard…
AM dbs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIs toch niet verkrijgbaar.
Comment
Comment