Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• R8 V12 Tdi he, maar die komt er dus niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Weet iemand het antwoord??

AM dbs?
      't is een zwarte AM DBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        't is een zwarte AM DBS
        de one-77?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          de one-77?
          da's geen DBS hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            't is een zwarte AM DBS
            Ah, is de nieuwe editie al uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
              da's geen DBS hé
              ow ik had gelezen "een zwaret AM" nieuwe versie DBS??

Comment

• 1300PK TT Nera:

Comment

• geef mij toch maar een achterbumper :d
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• ZIt daar de standaard boite in of werd deze ook aangepast?

Comment

• die turbo's zo ver van de motor, is dat voor betere koeling of gewoon door geen plaats?

Comment

• zou je die upgrade overwegen rami? of is dat wat overdreven qua prijs en bruikbaarheid?
                        wimoptiek.be op

Comment

• Ik zou het durven overwegen als de garantie verlopen is. Bij RUF is dat nog altijd een verschil (2 jaar garantie max. 50.000km) en die zitten in de buurt.

Bij hen moet je de wagen naar ginder verschepen en ligt garantie iets moeilijker Ze geven wel een jaar maar als je telkens de wagen naar ginder moet overbrengen wordt het kostelijk

Die 1300PK is op racefuel dus dat gaat hier hoedanook niet. Op normale benzine maakt ie 900PK. Prijs is haalbaar, zeker in vergelijk met EU tuners zoals RUF, Tech-Art, Rinspeed ed. Bruikbaarheid is geen probleem, in normaal verkeer rijdt ie als een stock Gallardo (volgens GTT eigenaars).

Enige grote probleem is de controle he.

Comment

• Ik snap eigenlijk niet waarom je zoiets zou kopen.

Enige moment dat ik daar zou van kunnen genieten is als er een enzo/slr/... naast me hangt en denkt ''ik zal hem er eens afrijden''.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Ik snap eigenlijk niet waarom je zoiets zou kopen.

Enige moment dat ik daar zou van kunnen genieten is als er een enzo/slr/... naast me hangt en denkt ''ik zal hem er eens afrijden''.
                              There is no such thing as too much horsepower

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Ik zou het durven overwegen als de garantie verlopen is. Bij RUF is dat nog altijd een verschil (2 jaar garantie max. 50.000km) en die zitten in de buurt.
                                En aangezien geen enkele kar langer dan 1 jaar in de stal van Rami blijft ...

Comment

Ik zou het durven overwegen als de garantie verlopen is. Bij RUF is dat nog altijd een verschil (2 jaar garantie max. 50.000km) en die zitten in de buurt.

Bij hen moet je de wagen naar ginder verschepen en ligt garantie iets moeilijker Ze geven wel een jaar maar als je telkens de wagen naar ginder moet overbrengen wordt het kostelijk

Die 1300PK is op racefuel dus dat gaat hier hoedanook niet. Op normale benzine maakt ie 900PK. Prijs is haalbaar, zeker in vergelijk met EU tuners zoals RUF, Tech-Art, Rinspeed ed. Bruikbaarheid is geen probleem, in normaal verkeer rijdt ie als een stock Gallardo (volgens GTT eigenaars).

Tjoener!
                                  AutoMinded.be

Comment

YHM ;-)
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• inside gedoe weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        YHM ;-)
                                        Gecrashte Diablo?

Comment

• Dit haalde SVS 4 jaar geleden al uit een modelleke van 10 jaar oud.

Ok, there is no replacement for displacement. Het maximum uit 5l en het max uit 8,3l halen maakt nog steeds een verschillend eindresultaat.

Het grote verschil is uiteraard op hoeveel, en welke wielen dat vermogen wordt losgelaten.

Ik kan mij inbeelden dat 1300pk op 4 wielen moeilijk te controleren is, maar +1500pk op 2 achterwielen zonder de minste vorm van elektronische hulpjes lijkt mij helemaal van de wereld.

Ooit al een 100% RWD kar gehad Andy? (meen mij hier ergens uw lijst te herinneren maar 't is vaag )

Comment

Working...
                                          X