Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik zou het durven overwegen als de garantie verlopen is. Bij RUF is dat nog altijd een verschil (2 jaar garantie max. 50.000km) en die zitten in de buurt.
Bij hen moet je de wagen naar ginder verschepen en ligt garantie iets moeilijker Ze geven wel een jaar maar als je telkens de wagen naar ginder moet overbrengen wordt het kostelijk
Die 1300PK is op racefuel dus dat gaat hier hoedanook niet. Op normale benzine maakt ie 900PK. Prijs is haalbaar, zeker in vergelijk met EU tuners zoals RUF, Tech-Art, Rinspeed ed. Bruikbaarheid is geen probleem, in normaal verkeer rijdt ie als een stock Gallardo (volgens GTT eigenaars).
Ik zou het durven overwegen als de garantie verlopen is. Bij RUF is dat nog altijd een verschil (2 jaar garantie max. 50.000km) en die zitten in de buurt.
En aangezien geen enkele kar langer dan 1 jaar in de stal van Rami blijft ...
Bij hen moet je de wagen naar ginder verschepen en ligt garantie iets moeilijker Ze geven wel een jaar maar als je telkens de wagen naar ginder moet overbrengen wordt het kostelijk
Die 1300PK is op racefuel dus dat gaat hier hoedanook niet. Op normale benzine maakt ie 900PK. Prijs is haalbaar, zeker in vergelijk met EU tuners zoals RUF, Tech-Art, Rinspeed ed. Bruikbaarheid is geen probleem, in normaal verkeer rijdt ie als een stock Gallardo (volgens GTT eigenaars).
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dit haalde SVS 4 jaar geleden al uit een modelleke van 10 jaar oud.
Ok, there is no replacement for displacement. Het maximum uit 5l en het max uit 8,3l halen maakt nog steeds een verschillend eindresultaat.
Het grote verschil is uiteraard op hoeveel, en welke wielen dat vermogen wordt losgelaten.
Ik kan mij inbeelden dat 1300pk op 4 wielen moeilijk te controleren is, maar +1500pk op 2 achterwielen zonder de minste vorm van elektronische hulpjes lijkt mij helemaal van de wereld.
Ooit al een 100% RWD kar gehad Andy? (meen mij hier ergens uw lijst te herinneren maar 't is vaag )
Comment