Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Race tss "bike" en "car", dat zijn inderdaad de keywords

LP640 - Rt12: scheelt toch meer dan een seconde naar de 200 hoor.

Die seconde lever ik graag in voor de fenomenale sound, de présence, de bloedmooie lijn, de outer-world-ly-ness, de passie, de emotie en de drama van de Murcielago.

Ik zie en hoor liever uw murcie langzaam van 50 naar 100 km/h cruisen, dan uw RUF de sprint van 0-300 in toptijd zetten.

Duitse degelijkheid VS Italiaanse passie: 0<1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
      't is vooral 't koppel wat zo verschillend is
      Zonder twijfel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        't is vooral 't koppel wat zo verschillend is
        En het gewicht

Comment

• Ja, zo'n 80kg in stock vorm.

Comment

• Ik herinner mij zo'n filmpje op streetfire:

Een raceke tussen een lambo Gallardo en een zwaar motorisch opgepimpte Toyota Supra, waarbij de (best dure) Supra steeds won.

De reacties van de mensen: 'Whahaha, that Gallardo-guy must feel pretty stupid losing that race with his xxx K dollar supercar....'

15 replies later reageert diegene die het filmpje gepost heeft:

'Actually the guy driving the gallardo owns both cars'

'T was stillekes daarna...

Om maar te zeggen, hoeveel sneller de ene dan ook dan de andere mag zijn, who cares, ze zijn allebei van u !

Comment

• Was toch opgenomen in Zuid-Amerika ?

Comment

LP640 - Rt12: scheelt toch meer dan een seconde naar de 200 hoor.
                Een uitspraak die voor de modale autoliefhebber onvatbaar is natuurlijk . Maar dat is nu toch ook geen wereld van verschil zou ik denken ?

Ik vermoed dat Bas wel een punt heeft en dat de geblazen aandrijving van de RUF een groot verschil geeft naar de beleving van snelheid, welke het effectieve verschil in de cijfers nog eens uitvergroot.

Spelen met 2 wielers is altijd fun, al moet ik bijna altijd het onderspit delven natuurlijk !
                Ford Focus RS Mk3
                Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• spelen met 2-wielers lijkt mij een stuk gevaarlijker ook....brr ik zou echt niet op zulke beesten van moto's willen kruipen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                    Ik herinner mij zo'n filmpje op streetfire:

Een raceke tussen een lambo Gallardo en een zwaar motorisch opgepimpte Toyota Supra, waarbij de (best dure) Supra steeds won.

De reacties van de mensen: 'Whahaha, that Gallardo-guy must feel pretty stupid losing that race with his xxx K dollar supercar....'

15 replies later reageert diegene die het filmpje gepost heeft:

'Actually the guy driving the gallardo owns both cars'

'T was stillekes daarna...

Om maar te zeggen, hoeveel sneller de ene dan ook dan de andere mag zijn, who cares, ze zijn allebei van u !
                    Jaja, die ken ik ... beest van een Supra Altijd gevaarlijke jongens om tegen te trekken

Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
                    Een uitspraak die voor de modale autoliefhebber onvatbaar is natuurlijk . Maar dat is nu toch ook geen wereld van verschil zou ik denken ?

Ik vermoed dat Bas wel een punt heeft en dat de geblazen aandrijving van de RUF een groot verschil geeft naar de beleving van snelheid, welke het effectieve verschil in de cijfers nog eens uitvergroot.

Spelen met 2 wielers is altijd fun, al moet ik bijna altijd het onderspit delven natuurlijk !
                    1 seconde das toch een buslengte verschil hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      spelen met 2-wielers lijkt mij een stuk gevaarlijker ook....brr ik zou echt niet op zulke beesten van moto's willen kruipen
                      Mietje

Comment

Jaja, die ken ik ... beest van een Supra Altijd gevaarlijke jongens om tegen te trekken
                        Toch ook maar alleen in het buitenland denk ik dan. Hoeveel 2JZGTE's rijden er hier rond en hoeveel daarvan zijn dan nog eens naar een dergelijk tuningniveau (al zeker single turbo conversion) gebracht dat ze een bedreiging kunnen vormen voor een LP640 ? Dat zullen er toch bijzonder weinig zijn denk ik.

Als je natuurlijk in je normale ietwat sportieve auto voor de lichten staat met een Supra naast je en je denkt "hé, nen ouwe Toyota ... dien zal ik es hemme" zou je wel eens van een kale reis kunnen terugkeren

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        1 seconde das toch een buslengte verschil hoor
                        Het is maar wat je een wereld van verschil noemt natuurlijk, ik denk dat het moeilijk is om het in te schatten als je het niet zelf meegemaakt hebt, dus ik kan er misschien maar beter over zwijgen.

Hoe zit het dan met de LC op de LP640, ben je sneller weg dan de Rt12 ?
                        Ford Focus RS Mk3

Comment

• super trofeo in actie, strak ding

Sorry, we couldn’t find that page

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
                            Toch ook maar alleen in het buitenland denk ik dan. Hoeveel 2JZGTE's rijden er hier rond en hoeveel daarvan zijn dan nog eens naar een dergelijk tuningniveau (al zeker single turbo conversion) gebracht dat ze een bedreiging kunnen vormen voor een LP640 ? Dat zullen er toch bijzonder weinig zijn denk ik.

Als je natuurlijk in je normale ietwat sportieve auto voor de lichten staat met een Supra naast je en je denkt "hé, nen ouwe Toyota ... dien zal ik es hemme" zou je wel eens van een kale reis kunnen terugkeren

Het is maar wat je een wereld van verschil noemt natuurlijk, ik denk dat het moeilijk is om het in te schatten als je het niet zelf meegemaakt hebt, dus ik kan er misschien maar beter over zwijgen.

Hoe zit het dan met de LC op de LP640, ben je sneller weg dan de Rt12 ?
                            Ja, de kans is al even groot om naast een andere LP640 te komen staan veronderstel ik

Als je die durft te gebruiken dan zal het zeer nipt zijn. Met LC zit je in 3.4sec aan de 100, mijn beste tijd met de Rt12 is 3.2sec maar dat was zonder meer DE perfecte start. Niet vergeten dat je die LC maar enkele keren kan gebruiken, daarna wordt het een vrij kostelijke grap

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            super trofeo in actie, strak ding

http://vimeo.com/3874589
                            Dat was de enige wagen waar ik de Spyder had voor laten schieten (SL versie van de LP560-4).

Comment

Dat was de enige wagen waar ik de Spyder had voor laten schieten (SL versie van de LP560-4).
                              Ge moet nog iets in de pipeline hebben om in 2010 te kopen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ge moet nog iets in de pipeline hebben om in 2010 te kopen he
                                Dan maakt LIN-500 me kapot denk ik

Comment

Look on it from the bright side, t is tenminste gene moto

Comment

Ja, de kans is al even groot om naast een andere LP640 te komen staan veronderstel ik

Als je die durft te gebruiken dan zal het zeer nipt zijn. Met LC zit je in 3.4sec aan de 100, mijn beste tijd met de Rt12 is 3.2sec maar dat was zonder meer DE perfecte start. Niet vergeten dat je die LC maar enkele keren kan gebruiken, daarna wordt het een vrij kostelijke grap

Ik vind het een afschuwelijk ding, maar als ik hem zo op het circuit zie is het dik in orde.

Maar als er nu een SL komt van de LP dan ziet hij er toch niet zo uit .. ?

Comment

Niet vergeten dat je die LC maar enkele keren kan gebruiken, daarna wordt het een vrij kostelijke grap
                                      Ah, dat wist ik niet. Koppeling ? Daar moet ik namelijk in de evo ook heel goed mee opletten, standaard clutch is NIET gemaakt om hard mee te vertrekken. 1 ballsed-up start en ik heb het aan mijne rekker !
                                      Ford Focus RS Mk3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        spelen met 2-wielers lijkt mij een stuk gevaarlijker ook....brr ik zou echt niet op zulke beesten van moto's willen kruipen

Niks zo plezant als op een potente kogel te zitten, ong 1pk/1kg, superpower achter het rechterhandje en dat ding opendraaien...

Allé, mss net plezanter is het gecontroleerd doen in 2e versnelling en koppeling ff dippen om een mooie lange wheelie te maken. 2m de lucht in met uw hoofd, aan 150km/h balanceren op uw achterwiel, das ne zalige feeling die geen enkele car-freak zal ervaren....

Qua acceleratie denk ik dat de 'instant-respons+bruutheid' wel dicht in de buurt zal komen van Rami zijn karren.

Comment

Rijdt LIN-500 dan soms niet graag met LAM-666 of RAM-101 ?

Pas op, als ik er zo over nadenk, als ik een vrouw zou zijn, en mijne vent zou zijne LP640 wegdoen voor ne 560 zou ik toch ook redelijk pissed zijn...

Comment

Working...
                                          X