Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Die ruitenwisser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Het circuit kruip ik toch niet op met zulk duur speelgoed. Dat risico is me gewoon te groot. In normaal straatverkeer gaat de SL zwaar problemen hebben met de LP560.

Lol. Andy. Get back to reality.

Hoe groot is de kans dat een mens in 't dagelijks leven een SL spot?
      Hoe groot is de kans dat een mens in't dagelijks leven een LP560 spot?
      Hoe groot is de kans dat beide wagens elkaar meeten in't dagelijks leven? En hoe groot is dan de kans dat het werkelijk tot een situatie komt waarbij één wagen zwaar problemen gaat hebben met de ander in normaal straatverkeer?

Ik denk dat in deze range van auto's het voornamelijk aankomt op de bestuurders, en dat wanneer er een vergelijk kan gemaakt worden er tot de limiet moet gereden worden op de gesloten omloop.

Comment

Het circuit kruip ik toch niet op met zulk duur speelgoed. Dat risico is me gewoon te groot. In normaal straatverkeer gaat de SL zwaar problemen hebben met de LP560.
        Ja ok, maar dan is het hele concept van een SL niets voor jou he, als dat de redenering is.
        Kan je dan niet beter een "oude" Gallardo kopen en daar een 1000pk monster van maken? Of speelt het psychologisch effect van "het oude model hebben" ook mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten

Hoe groot is de kans
          Cars and Coffee.
          Knokke.
          Autogespot.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Cars and Coffee.
            Statisch

Knokke.
            Dragrace over de Lippenslaan?

Autogespot.com
            no comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Cars and Coffee.
              Knokke.
              Autogespot.com
              cars & coffee gaat niet door in knokke, maar in oostende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                Dat is wel spijtig waarschijnlijk hebben ze gewoon geen locatie in knokke gevonden.
                Mr Drift

Comment

Volgens mij bedoelde hij 3 aparte locaties Speedman

Anyhow, die 3 locaties zijn totaal niet to the point. Komt neer op hetzelfde als vragen waar en wanneer je in het dagelijks leven een kinderverkrachter, een seriemoordenaar en een maffiabaas tegenkomt, en dat allemaal tegelijkertijd. Een vergelijkbaar antwoord zou dan 'gevangenis' zijn. Maar het gaat hier dus om het 'dagelijks leven' en het 'normaal straatbeeld'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten

Hoe groot is de kans dat een mens in 't dagelijks leven een SL spot?
                    Hoe groot is de kans dat een mens in't dagelijks leven een LP560 spot?
                    Hoe groot is de kans dat beide wagens elkaar meeten in't dagelijks leven? En hoe groot is dan de kans dat het werkelijk tot een situatie komt waarbij één wagen zwaar problemen gaat hebben met de ander in normaal straatverkeer?

Ik denk dat in deze range van auto's het voornamelijk aankomt op de bestuurders, en dat wanneer er een vergelijk kan gemaakt worden er tot de limiet moet gereden worden op de gesloten omloop.
                    Reality check? Why? Dat was gewoon een reply op het criterium van ir_fuel.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Ja ok, maar dan is het hele concept van een SL niets voor jou he, als dat de redenering is.
                    Kan je dan niet beter een "oude" Gallardo kopen en daar een 1000pk monster van maken? Of speelt het psychologisch effect van "het oude model hebben" ook mee?
                    Daar moet ik je enigszins gelijk ingeven ... maarrrrrr ... ik heb met de pre-FL SL gereden en dat ding reed zooo goed he
                    Het gaat me niet om een oud vs nieuw model maar wel om het feit dat ik de LP560, van toen ik hem op de eerste officieel foto's zag, onwaarschijnlijk mooi vind. But then again ... die SL reed zooo goed hé

Hmmmmm ... misschien anders die R8 V10 toch maar cancellen en een 2008 SL aanschaffen?

Comment

Reality check? Why? Dat was gewoon een reply op het criterium van ir_fuel.

Daar moet ik je enigszins gelijk ingeven ... maarrrrrr ... ik heb met de pre-FL SL gereden en dat ding reed zooo goed he
                      Het gaat me niet om een oud vs nieuw model maar wel om het feit dat ik de LP560, van toen ik hem op de eerste officieel foto's zag, onwaarschijnlijk mooi vind. Maar die SL reed zooo goed hé

Hmmmmm ... misschien anders die R8 V10 toch maar cancellen en een 2008 SL aanschaffen?
                      natuurlijk

ik vind die R8 V10 gewoon niet hét. Tis ni mis, zeker niet in t zwart, ma t blijft audi he. 2008 SL

doen dude, doen !

Comment

Goed idee, hopelijk zijn ze wat vergevingsgezind met uw voorschot

Comment

Heb het al ettelijke keren gezegd en bijna niemand die me wil geloven: de LP560 is de overtreffende trap van de LP640. Het is ronduit schandalig dat ze zoveel meer durven vragen voor de Murci. Maarja, als je dan het Reventon verhaal erbij legt ........

Ik kan er niet aan doen maar ik blijf de Murci de absolute übercar vinden. T'is zoals je zelf zegt: présence. De Murci heeft iets dat de LP560 niet heeft. Een extra 'touch'. (naar mijn mening)

En het geluid... daar wil ik niet over discuteren In bovenstaand filmpje vind ik op 1.35 het zaligste geluid dat any car ooit kan produceren. Zo ruig, zo rauw, diep en donker. ZALIG !

Comment

natuurlijk

ik vind die R8 V10 gewoon niet hét. Tis ni mis, zeker niet in t zwart, ma t blijft audi he. 2008 SL

doen dude, doen !

Doen, doen, doen !!! I'm with Speedman !

Comment

• Er rijdt geen auto rond die meer streetpresence heeft dan een Murci, period. Maar da's dan ook het enigste wat ie voor heeft op de LP560.

Neenee, een MY08 SL wordt het niet hoor. Ik ben verkocht aan de R8 V10.

Comment

• Helaas, helaas

Zonder twijfel, de R8 is prachtig en de V10 klinkt ook fenomenaal. Alleen zou ik persoonlijk voor de LP 560 gaan. Allé, in de eerste plaats zou ik nooit mijne LP640 wegdoen voor iets anders.

Maar ja, het is uiteindelijk uw wagenpark en uw keuze natuurlijk Denk dat iedereen hier op't forum ondertussen wel uw goede smaak in autokeuze zeker kan bevestigen.

Zelf net thuis na 6 weken geen kar gezien te hebben. Ga mij dadelijk is vol overgave in mijn piepklein gevleugeld engels matchboxke wringen. Pk's wennen, maar als je een tijdje niet gereden hebt zijn de eerste gasstoten toch weer altijd een beetje een aangename verrassing.

Wanneer gaat de Murci nu (helaas) weg? Mijn mailke ontvangen?

Comment

• Oranje superleggera met grote spoiler...zo en niet anders

Comment

Er rijdt geen auto rond die meer streetpresence heeft dan een Murci, period.
                                    *kuch*

*kuch*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                      Oranje superleggera met grote spoiler...zo en niet anders
                                      Doe mij maar die grijze, dat oranje en die afschuwelijke spoiler zijn niet echt mijn stijl
                                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Comment

• Grijs is redelijk saai...ale...saai is een groot woord...maar ik vind het minder schoon staan..

Op zo'n superleggera moet zo 'n hevige kleur erop
                                          Contrast tussen de velgen en oranje is zo om te smullen

Comment

Working...
                                          X