Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu je 't zegt. Die LAM-111 (geel metallic Murcié), da's toch wel 'n gigantisch showoff dude, hoor. Staat liefst van al 8 keer per dag op een andere plaats verkeerd geparkeerd, eigent zich voetpaden, de wandeldijk, en wat weet ik allemaal toe. 't Is alleszins wel de wagen om mee in de kijker te rijden, of zelfs maar geparkeerd staan.
Neenee, da's Grigio Thalasso of Antares. Als het Antares is dan is het een schitterende kleur, niet alleen op foto. Thalasso is een vrij basic zilver kleur.
'Es wat foto's zitten opsnorren op Google. Dat Antares ligt me niet, er zit precies 'n beetje teveel bruin of brons in. Zilver vind ik knap als 't ultra-koel is. Dat Grigio thalasso ligt me veel meer.
'Es wat foto's zitten opsnorren op Google. Dat Antares ligt me niet, er zit precies 'n beetje teveel bruin of brons in. Zilver vind ik knap als 't ultra-koel is. Dat Grigio thalasso ligt me veel meer.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk gewoon dat hij zo een harde fan is van Lamborghini dat hij nooit een (goedkopere) corvette of iets anders ermee zal vergelijken.
Correctomundo.
Allereerst is er vandaag de dag zo een immense verscheidenheid aan wagens, dat wanneer je de vergelijking tussen middenmotor, 4 wielaandrijving, 560 pk en motor vooraan, RWD en 500 pk maakt, je toch niet in dezelfde 'league' of 'type' wagen zit.
Ten tweede, nee ik vind de goedkopere corvette inderdaad niet te vergelijken. Het prijsverschil zit zeker niet alleen in de badge en het imago
*Edit: de eeuwige vergelijking is trouwens die tussen F430 en Gallardo
't Is uiteraard persoonlijk, maar ik vind 't geen knappe kleur. Doet vrij "oud" aan, je verwacht zo'n kleur op een E 200 Kompressor Elegance met een bomma achter 't stuur.
Gewoon zilver pakt niet makkelijk op foto, contrast is subtieler en vaak wordt de auto lichtjes overbelicht wanneer 'ie in een donkerder omgeving staat. Maar in realiteit vind ik 'n mooie zilvertint nog altijd subliem ... lijkt 't best op gepolierd alu. Eigenlijk zouden ze die speciale zilveren koetswerkkleuren die je vaak op proto's ziet (E46 M3 Concept, E60 M5 concept, Benz concepts) serierijp moeten maken, staat zalig vind ik.
Balloon white is trouwens ook zo'n kleur. Op foto vaak eerder gewoon wit, maar in realiteit toch bakken metal flakes.
Comment