Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit weekend in Knokke, een knalgele Gallardo met nr plaat lam-111.

Ook van iemand van het forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Knokke.
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Dragrace over de Lippenslaan?
      Nu je 't zegt. Die LAM-111 (geel metallic Murcié), da's toch wel 'n gigantisch showoff dude, hoor. Staat liefst van al 8 keer per dag op een andere plaats verkeerd geparkeerd, eigent zich voetpaden, de wandeldijk, en wat weet ik allemaal toe. 't Is alleszins wel de wagen om mee in de kijker te rijden, of zelfs maar geparkeerd staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Knap zo, in 't zilver. Donkerrood leertje erin, evt. bicolor met zwart. Yum

Edit : straks zegt iemand "da's balloon white, ligt aan de foto" en ben ik gescheten.

Comment

• Neenee, da's Grigio Thalasso of Antares. Als het Antares is dan is het een schitterende kleur, niet alleen op foto. Thalasso is een vrij basic zilver kleur.

Comment

• 'Es wat foto's zitten opsnorren op Google. Dat Antares ligt me niet, er zit precies 'n beetje teveel bruin of brons in. Zilver vind ik knap als 't ultra-koel is. Dat Grigio thalasso ligt me veel meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zilver vind ik knap als 't ultra-koel is.
              Jij bent dan ook een koele kikker *checkt avatar*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                'Es wat foto's zitten opsnorren op Google. Dat Antares ligt me niet, er zit precies 'n beetje teveel bruin of brons in. Zilver vind ik knap als 't ultra-koel is. Dat Grigio thalasso ligt me veel meer.
                In Antares zit pakken meer metallic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Z06 VS LP560

Appels en peren hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                    Appels en peren hé
                    pizza's & burgers, eigenlijk
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Appels en peren hé
                      Yeah right, beide wagens zijn toch 'even' krachtig. Niet flauw doen.

Met de vorige gallardo's was het zeker gelijk op, misschien eerder in het voordeel van de Z06.

Comment

• hier Bas himself

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Nee
                          Het is een Jarama
                          zou wel iets voor mij zijn denk ik

Comment

• Hier rijdt een witte Gallardo Spyder rond omg omg omg

Ik ga mijne camera met 6 x 3m lenzen meenemen en een tentje opstellen in het midden van de Rijksweg, doei!

(dat Gallardo gedeelte was wel waar)

Comment

Yeah right, beide wagens zijn toch 'even' krachtig. Niet flauw doen.

Met de vorige gallardo's was het zeker gelijk op, misschien eerder in het voordeel van de Z06.

60 pk verschil is niet even krachtig hé

Even zwaar wel. Even krachtig niet.

Ik wil graag geloven dat het met de vorige gallardo's gelijk op was. Maar daar gaat het nu niet om hé.

Comment

Ik wil graag geloven dat het met de vorige gallardo's gelijk op was. Maar daar gaat het nu niet om hé.
                                60 pk verschil + 4wd waardoor hij op hogere snelheid meer last gaat/kan hebben van aandrijfverlies

Comment

Praktisch iedereen, behalve jij, vergelijkt de Z06 met de Gallardo/F430/...

Met wat moeten we hem dan vergelijken? Met de porsche carrera S?

Comment

Praktisch iedereen, behalve jij, vergelijkt de Z06 met de Gallardo/F430/...

Met wat moeten we hem dan vergelijken? Met de porsche carrera S?
                                    Ik denk gewoon dat hij zo een harde fan is van Lamborghini dat hij nooit een (goedkopere) corvette of iets anders ermee zal vergelijken.
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                      Ik denk gewoon dat hij zo een harde fan is van Lamborghini dat hij nooit een (goedkopere) corvette of iets anders ermee zal vergelijken.

Correctomundo.

Allereerst is er vandaag de dag zo een immense verscheidenheid aan wagens, dat wanneer je de vergelijking tussen middenmotor, 4 wielaandrijving, 560 pk en motor vooraan, RWD en 500 pk maakt, je toch niet in dezelfde 'league' of 'type' wagen zit.

Ten tweede, nee ik vind de goedkopere corvette inderdaad niet te vergelijken. Het prijsverschil zit zeker niet alleen in de badge en het imago

*Edit: de eeuwige vergelijking is trouwens die tussen F430 en Gallardo
                                      Last edited by ; 02/06/2009, 22:24.

Comment

• Pfff, ZR1 blaast die nieuwe generatie lambo's toch weg, en niet alleen op het recht stuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Jij bent dan ook een koele kikker *checkt avatar*
                                          My middle name is bokma.

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          In Antares zit pakken meer metallic.
                                          't Is uiteraard persoonlijk, maar ik vind 't geen knappe kleur. Doet vrij "oud" aan, je verwacht zo'n kleur op een E 200 Kompressor Elegance met een bomma achter 't stuur.

Gewoon zilver pakt niet makkelijk op foto, contrast is subtieler en vaak wordt de auto lichtjes overbelicht wanneer 'ie in een donkerder omgeving staat. Maar in realiteit vind ik 'n mooie zilvertint nog altijd subliem ... lijkt 't best op gepolierd alu. Eigenlijk zouden ze die speciale zilveren koetswerkkleuren die je vaak op proto's ziet (E46 M3 Concept, E60 M5 concept, Benz concepts) serierijp moeten maken, staat zalig vind ik.

Balloon white is trouwens ook zo'n kleur. Op foto vaak eerder gewoon wit, maar in realiteit toch bakken metal flakes.

Comment

Working...
                                          X