Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
LP560 is net door Lambo Brussels besteld blijkbaar (voor die Gallardo testwagen).
Ik hou mijn LAM-666, LP640 is wel cool maar te modelgebonden vind ik.
Rami wat vind je er nu van, ik vind de 'vorige' gallardo oh zo mooier zeker qua snoet. Achterkant van de nieuwe vind ik niet mis maar de voorkant, zijn oogjes zijn te klein.
Heb je nog iets gehoord hoe het zit met het carbon fibre gedoe, want dat had je toch besteld?
En ie zal sinister genoeg zijn om dat nummer te dragen
Ik heb 1 keer achter z'n voorloper gereden gedurende zo'n 40km, en dan nog wel in Duitsland, en dan nog een Zwitser. Ik had m'n RS6 net een maand ofzo, en het was boenk op m'n verjaardag, kon me geen beter cadeau inbeelden.
Dat geluid is waanzinnig, zeker als je'm full throttle hoort knallen op de Autobahn, vlak voor je neus. Ik hield 'm wel nog verbazingwekkend goed bij, en toen was ik nog stock. Gelukkig moest ie af en toe in de ankers voor voorliggers, anders was ik 'm na 5km al kwijt, maak me geen illusies
Rami wat vind je er nu van, ik vind de 'vorige' gallardo oh zo mooier zeker qua snoet. Achterkant van de nieuwe vind ik niet mis maar de voorkant, zijn oogjes zijn te klein.
Heb je nog iets gehoord hoe het zit met het carbon fibre gedoe, want dat had je toch besteld?
Ik vind de nieuwe Gallardo wel geslaagd eigenlijk. Mij staat zijn front vooral aan ... maar ik ben dan wel een sucker voor LED Daytime Running Lights
Op de Murci was er geen probleem voor de carbon packages. Waarschijnlijk omdat de LP640's zoveel keer minder geproduceerd worden dan de LP560's. Naar wat ik begrepen heb is het nog steeds niet mogelijk om carbon in de LP560 te bestellen.
Ik heb 1 keer achter z'n voorloper gereden gedurende zo'n 40km, en dan nog wel in Duitsland, en dan nog een Zwitser. Ik had m'n RS6 net een maand ofzo, en het was boenk op m'n verjaardag, kon me geen beter cadeau inbeelden.
Dat geluid is waanzinnig, zeker als je'm full throttle hoort knallen op de Autobahn, vlak voor je neus. Ik hield 'm wel nog verbazingwekkend goed bij, en toen was ik nog stock. Gelukkig moest ie af en toe in de ankers voor voorliggers, anders was ik 'm na 5km al kwijt, maak me geen illusies
Maar die 640 is nog wel andere koek.
Ik heb er ook nog maar één keer achter gereden (in Italië, op weg naar Sant' Agatha) ... wat mij ENORM opviel was zijn immense breedte en laagte
Ik heb er ook nog maar één keer achter gereden (in Italië, op weg naar Sant' Agatha) ... wat mij ENORM opviel was zijn immense breedte en laagte
Miljaar ... het begint te jeuken seg!!!
True
Toen die keer naderde ie eerst op mij, ik zag speciale lichtjes....moest me toen weer ff op het verkeer voor me concentreren, kijk terug in m'n spiegel...huh wtf? WEG?
Bleek dat ie zo dicht achter mij hing dat ik 'm gewoon niet zag
Toen die keer naderde ie eerst op mij, ik zag speciale lichtjes....moest me toen weer ff op het verkeer voor me concentreren, kijk terug in m'n spiegel...huh wtf? WEG?
Bleek dat ie zo dicht achter mij hing dat ik 'm gewoon niet zag
Comment