Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Moest alles in het zwart zijn, het zou al veel schelen
Volgens mij gaat ie net even snel, of ie nu zwart of gifgroen is hoor
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
??? is het gepaster te klagen over kleuren in bv een BMW topic ???
yup
deze reed achter me op de autostrade. Was op mn gemakje een bende camions aan het inhalen, toen een zwarte stip in mn achteruitkijkspiegel binnen een seconde of 3 een echte kontrijder werd. Ik vond het voor ne keer echt ni erg Ik zo snel mogelijk terug naar het rechterrijvak om de vriendelijk mijnheer door te laten. Naar welke versnelling die man tegen 150 per uur terugschakelde wil ik ni weten, maar het klonk verdomd goed
Comment