Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesOp de vab dag op francorchamps stond ook zo'n oranje SV
Veel meer "in your face" kan het toch niet worden zonder special paint
Arancio (oranje) blijft magistraal op 'n lambo !----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
lambo
Dag heren,
Ik heb in een ver verleden voor Lamborghini gewerkt en het is geweten dat een vaak voorkomende productie fout op dit model van wijlen Joris Eeckhout (tweedhands gekocht bij Lamborghini Bruxelles) ervoor zorgt dat de wagen zeer onstabiel wordt aan relatief hoge snelheid op een rijbaan met oneffenheden. In Belgie zijn alle banen bijna oneffen en zeker de aansluitstukken op betonbanen, gaten in de weg, etc... Teleurstellend als je ziet wat wij Belgen aan belasting betalen :-)
Je herkent dit model van de Murcièlago aan de dubble ronde uitlaten achter. Tegenwoordig zoals bij Rami een mono en geen duo meer.
De wagen van het bekende 'lambo unfall' (duitse heel ervaren racepiloot die bijna dood was, omdat de wagen om onverklaarbare reden en op recht stuk onstabiel werd ) verhaal én een op internet gepubliceerde story waarbij een oost europees model de dood vond waren telkens wagens met hetzelfde probleem. Ook onze vriend en klant Tom Boonen heeft geluk gehad dat hij niet snel reed...hij had ook een bijna gelijkaardige lambo als deze van Joris Eeckhout.Het is een bekend probleem dat zich enkel op deze modellen voordoet. Het stoort met dat de pers dit weer opklopt en uitbuit...sensatie natuurlijk. Joris duwde wel eens door maar zou nooit straatracen, daarvoor was die man veel te intelligent, trouwens de Mercedes waarmee hij aan het racen zou geweest zijn was een CDI... ouder model...totaal geen partij voor de Lambo...dat die journalisten niet slimmer zijn snap ik niet maar misschien komen ze van bij Dag Allemaal he :-)
Wel sluit ik niet uit dat hij een lichte bocht maakte en ipv 70 misschien 140 reed ,een klein putje in de baan en die Lambo's van dat model worden oncontroleerbaar met alle gevolgen vandien.... Ivm gordel, in dat model zou ik hem ook niet dragen hoor, die gaan nogal snel op hun dak liggen en schieten ook nog eens vaak in brand na ongeval ,waardoor je levend verbrand... (zie geval van oost europees model en bestuurder.)
Als je dus een tweedehands Murci koopt ,best niet het oudere model met de cylindervormige uitlaat maar de recentere zoals de olijfgroene van Lamborghini Brussels en die van Rami. Ook de Gallardo's zijn volkomen veilig.
Zelfs als je een recente versie hebt is het aangewezen om ofwel veel rijervaring te hebben met sportwagens ofwel voorzichtig te zijn. Een Lambo is een gevaarlijke bolide in de handen van onervaren chauffeurs... gewichtsverdeling ook niet ideaal op de murci en als ie aan het slippen gaat en uitbreek moet je als tractiecontrole aanstaat (nooit uitzetten indien geen ervaring) gewoon gas en rem even lossen en wagen doet de rest. Panikeer je op z'on moment dan hang je in het decor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDie Olivier, rijd die met een witte murcie of een F430 scuderia?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVolgens mij zitten toch wa ver van zijn stuurke zelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenToch wel machtig systeem ze, die power launch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greek Bekijk BerichtenOlivier had laatste keer dat ik hem zag een witte murcie op FCK 001, kan zijn dat hij ook F430 heeft, laatste ontmoeting was verleden jaar rond april.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDuzend peeka!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik had opgevangen honderd miljoen miljard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greek Bekijk BerichtenDag heren,
Ik heb in een ver verleden voor Lamborghini gewerkt en het is geweten dat een vaak voorkomende productie fout op dit model van wijlen Joris Eeckhout (tweedhands gekocht bij Lamborghini Bruxelles) ervoor zorgt dat de wagen zeer onstabiel wordt aan relatief hoge snelheid op een rijbaan met oneffenheden. In Belgie zijn alle banen bijna oneffen en zeker de aansluitstukken op betonbanen, gaten in de weg, etc... Teleurstellend als je ziet wat wij Belgen aan belasting betalen :-)
Je herkent dit model van de Murcièlago aan de dubble ronde uitlaten achter. Tegenwoordig zoals bij Rami een mono en geen duo meer.
De wagen van het bekende 'lambo unfall' (duitse heel ervaren racepiloot die bijna dood was, omdat de wagen om onverklaarbare reden en op recht stuk onstabiel werd ) verhaal én een op internet gepubliceerde story waarbij een oost europees model de dood vond waren telkens wagens met hetzelfde probleem. Ook onze vriend en klant Tom Boonen heeft geluk gehad dat hij niet snel reed...hij had ook een bijna gelijkaardige lambo als deze van Joris Eeckhout.Het is een bekend probleem dat zich enkel op deze modellen voordoet. Het stoort met dat de pers dit weer opklopt en uitbuit...sensatie natuurlijk. Joris duwde wel eens door maar zou nooit straatracen, daarvoor was die man veel te intelligent, trouwens de Mercedes waarmee hij aan het racen zou geweest zijn was een CDI... ouder model...totaal geen partij voor de Lambo...dat die journalisten niet slimmer zijn snap ik niet maar misschien komen ze van bij Dag Allemaal he :-)
Wel sluit ik niet uit dat hij een lichte bocht maakte en ipv 70 misschien 140 reed ,een klein putje in de baan en die Lambo's van dat model worden oncontroleerbaar met alle gevolgen vandien.... Ivm gordel, in dat model zou ik hem ook niet dragen hoor, die gaan nogal snel op hun dak liggen en schieten ook nog eens vaak in brand na ongeval ,waardoor je levend verbrand... (zie geval van oost europees model en bestuurder.)
Als je dus een tweedehands Murci koopt ,best niet het oudere model met de cylindervormige uitlaat maar de recentere zoals de olijfgroene van Lamborghini Brussels en die van Rami. Ook de Gallardo's zijn volkomen veilig.
Zelfs als je een recente versie hebt is het aangewezen om ofwel veel rijervaring te hebben met sportwagens ofwel voorzichtig te zijn. Een Lambo is een gevaarlijke bolide in de handen van onervaren chauffeurs... gewichtsverdeling ook niet ideaal op de murci en als ie aan het slippen gaat en uitbreek moet je als tractiecontrole aanstaat (nooit uitzetten indien geen ervaring) gewoon gas en rem even lossen en wagen doet de rest. Panikeer je op z'on moment dan hang je in het decor!
Vooral het gedeelte over *geen gordel dragen vanwege brandgevaar ...* een mens zou twee keer nadenken voordat em nog een 2dehands Murcie koopt.
Ik ben akkoord dat rijervaring en dergelijke noodzakelijk zijn, maar ik vrees dat er toch een gedeelte van de Lambo klanten dat niet bezit (en het eerder koopt voor de show).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenWTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Blake Simon?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenEn dit zie je aan??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenWTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Blake Simon?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment