Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
      Op de vab dag op francorchamps stond ook zo'n oranje SV
      Veel meer "in your face" kan het toch niet worden zonder special paint
      SV of SL?

Arancio (oranje) blijft magistraal op 'n lambo !
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• lambo

Dag heren,

Ik heb in een ver verleden voor Lamborghini gewerkt en het is geweten dat een vaak voorkomende productie fout op dit model van wijlen Joris Eeckhout (tweedhands gekocht bij Lamborghini Bruxelles) ervoor zorgt dat de wagen zeer onstabiel wordt aan relatief hoge snelheid op een rijbaan met oneffenheden. In Belgie zijn alle banen bijna oneffen en zeker de aansluitstukken op betonbanen, gaten in de weg, etc... Teleurstellend als je ziet wat wij Belgen aan belasting betalen :-)
        Je herkent dit model van de Murcièlago aan de dubble ronde uitlaten achter. Tegenwoordig zoals bij Rami een mono en geen duo meer.
        De wagen van het bekende 'lambo unfall' (duitse heel ervaren racepiloot die bijna dood was, omdat de wagen om onverklaarbare reden en op recht stuk onstabiel werd ) verhaal én een op internet gepubliceerde story waarbij een oost europees model de dood vond waren telkens wagens met hetzelfde probleem. Ook onze vriend en klant Tom Boonen heeft geluk gehad dat hij niet snel reed...hij had ook een bijna gelijkaardige lambo als deze van Joris Eeckhout.Het is een bekend probleem dat zich enkel op deze modellen voordoet. Het stoort met dat de pers dit weer opklopt en uitbuit...sensatie natuurlijk. Joris duwde wel eens door maar zou nooit straatracen, daarvoor was die man veel te intelligent, trouwens de Mercedes waarmee hij aan het racen zou geweest zijn was een CDI... ouder model...totaal geen partij voor de Lambo...dat die journalisten niet slimmer zijn snap ik niet maar misschien komen ze van bij Dag Allemaal he :-)
        Wel sluit ik niet uit dat hij een lichte bocht maakte en ipv 70 misschien 140 reed ,een klein putje in de baan en die Lambo's van dat model worden oncontroleerbaar met alle gevolgen vandien.... Ivm gordel, in dat model zou ik hem ook niet dragen hoor, die gaan nogal snel op hun dak liggen en schieten ook nog eens vaak in brand na ongeval ,waardoor je levend verbrand... (zie geval van oost europees model en bestuurder.)
        Als je dus een tweedehands Murci koopt ,best niet het oudere model met de cylindervormige uitlaat maar de recentere zoals de olijfgroene van Lamborghini Brussels en die van Rami. Ook de Gallardo's zijn volkomen veilig.
        Zelfs als je een recente versie hebt is het aangewezen om ofwel veel rijervaring te hebben met sportwagens ofwel voorzichtig te zijn. Een Lambo is een gevaarlijke bolide in de handen van onervaren chauffeurs... gewichtsverdeling ook niet ideaal op de murci en als ie aan het slippen gaat en uitbreek moet je als tractiecontrole aanstaat (nooit uitzetten indien geen ervaring) gewoon gas en rem even lossen en wagen doet de rest. Panikeer je op z'on moment dan hang je in het decor!

Comment

• Gewoon een ferrari kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
            Die Olivier, rijd die met een witte murcie of een F430 scuderia?
            Olivier had laatste keer dat ik hem zag een witte murcie op FCK 001, kan zijn dat hij ook F430 heeft, laatste ontmoeting was verleden jaar rond april.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Volgens mij zitten toch wa ver van zijn stuurke zelle
              ja inderdaad, zo kan je niet deftig met een sportwagen rijden ,maar hij zit natuurlijk wel in de file he Andy

Comment

• schitterend geluid toch

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Toch wel machtig systeem ze, die power launch
                  10 à 12 keer proberen en dan mag je bij de heren in Zaventem achter een nieuwe koppeling gaan

Comment

• Is overroepen. Op de oudere modellen akkoord maar de nieuwe E-gears zijn stukken sterker. Op mijn ex-Gallardo (MY07) heb ik zo'n 15 power launches uitgevoerd en de koppeling zat op 50% na exact 35.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greek Bekijk Berichten
                      Olivier had laatste keer dat ik hem zag een witte murcie op FCK 001, kan zijn dat hij ook F430 heeft, laatste ontmoeting was verleden jaar rond april.
                      Hij heeft idd een witte LP640 en een Scud.

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                          Duzend peeka!

Comment

Duzend peeka!
                            ik had opgevangen honderd miljoen miljard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              ik had opgevangen honderd miljoen miljard!
                              Slecht opgevangen ... het zijn er maar 1000 vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greek Bekijk Berichten
                                Dag heren,

Ik heb in een ver verleden voor Lamborghini gewerkt en het is geweten dat een vaak voorkomende productie fout op dit model van wijlen Joris Eeckhout (tweedhands gekocht bij Lamborghini Bruxelles) ervoor zorgt dat de wagen zeer onstabiel wordt aan relatief hoge snelheid op een rijbaan met oneffenheden. In Belgie zijn alle banen bijna oneffen en zeker de aansluitstukken op betonbanen, gaten in de weg, etc... Teleurstellend als je ziet wat wij Belgen aan belasting betalen :-)
                                Je herkent dit model van de Murcièlago aan de dubble ronde uitlaten achter. Tegenwoordig zoals bij Rami een mono en geen duo meer.
                                De wagen van het bekende 'lambo unfall' (duitse heel ervaren racepiloot die bijna dood was, omdat de wagen om onverklaarbare reden en op recht stuk onstabiel werd ) verhaal én een op internet gepubliceerde story waarbij een oost europees model de dood vond waren telkens wagens met hetzelfde probleem. Ook onze vriend en klant Tom Boonen heeft geluk gehad dat hij niet snel reed...hij had ook een bijna gelijkaardige lambo als deze van Joris Eeckhout.Het is een bekend probleem dat zich enkel op deze modellen voordoet. Het stoort met dat de pers dit weer opklopt en uitbuit...sensatie natuurlijk. Joris duwde wel eens door maar zou nooit straatracen, daarvoor was die man veel te intelligent, trouwens de Mercedes waarmee hij aan het racen zou geweest zijn was een CDI... ouder model...totaal geen partij voor de Lambo...dat die journalisten niet slimmer zijn snap ik niet maar misschien komen ze van bij Dag Allemaal he :-)
                                Wel sluit ik niet uit dat hij een lichte bocht maakte en ipv 70 misschien 140 reed ,een klein putje in de baan en die Lambo's van dat model worden oncontroleerbaar met alle gevolgen vandien.... Ivm gordel, in dat model zou ik hem ook niet dragen hoor, die gaan nogal snel op hun dak liggen en schieten ook nog eens vaak in brand na ongeval ,waardoor je levend verbrand... (zie geval van oost europees model en bestuurder.)
                                Als je dus een tweedehands Murci koopt ,best niet het oudere model met de cylindervormige uitlaat maar de recentere zoals de olijfgroene van Lamborghini Brussels en die van Rami. Ook de Gallardo's zijn volkomen veilig.
                                Zelfs als je een recente versie hebt is het aangewezen om ofwel veel rijervaring te hebben met sportwagens ofwel voorzichtig te zijn. Een Lambo is een gevaarlijke bolide in de handen van onervaren chauffeurs... gewichtsverdeling ook niet ideaal op de murci en als ie aan het slippen gaat en uitbreek moet je als tractiecontrole aanstaat (nooit uitzetten indien geen ervaring) gewoon gas en rem even lossen en wagen doet de rest. Panikeer je op z'on moment dan hang je in het decor!
                                Ik vind het eerder teleurstellend dat je zoveel geld voor een auto betaald met zulke gevaarlijke mankementen
                                Vooral het gedeelte over *geen gordel dragen vanwege brandgevaar ...* een mens zou twee keer nadenken voordat em nog een 2dehands Murcie koopt.
                                Ik ben akkoord dat rijervaring en dergelijke noodzakelijk zijn, maar ik vrees dat er toch een gedeelte van de Lambo klanten dat niet bezit (en het eerder koopt voor de show).

Comment

Duzend peeka!
                                  En dit zie je aan??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Blake Simon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                      Goede foto's voor een gsm!
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                        En dit zie je aan??
                                        Aan de wagen ... ik ken de eigenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                          Kwas 't ook aant denke!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X