Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendeze reed achter me op de autostrade. Was op mn gemakje een bende camions aan het inhalen, toen een zwarte stip in mn achteruitkijkspiegel binnen een seconde of 3 een echte kontrijder werd. Ik vond het voor ne keer echt ni erg Ik zo snel mogelijk terug naar het rechterrijvak om de vriendelijk mijnheer door te laten. Naar welke versnelling die man tegen 150 per uur terugschakelde wil ik ni weten, maar het klonk verdomd goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtende annonce zegt "oro adonis"
I like it.
Comment
-
Fokking geil1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Da bruin leer is't toch nie echt----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDa bruin leer is't toch nie echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtende annonce zegt "oro adonis"
I like it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDat 'oro' verwijst naar de lak zeker?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendeze reed achter me op de autostrade. Was op mn gemakje een bende camions aan het inhalen, toen een zwarte stip in mn achteruitkijkspiegel binnen een seconde of 3 een echte kontrijder werd. Ik vond het voor ne keer echt ni erg Ik zo snel mogelijk terug naar het rechterrijvak om de vriendelijk mijnheer door te laten. Naar welke versnelling die man tegen 150 per uur terugschakelde wil ik ni weten, maar het klonk verdomd goed
vétheid
Net dezelfde ervaring gehad op de A44 in Djzermanie. Sound = straight from hell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtener is niks mis met dat bruin
Comment
-
Comment
Comment