Ieder zijn smaak he, als ge grijs mooier vindt is het zo, beetje belachelijk om dan een groene te nemen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIeder zijn smaak he, als ge grijs mooier vindt is het zo, beetje belachelijk om dan een groene te nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Weeni, 't zou karakter tonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Weeni, 't zou karakter tonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
Bij mij blijft het tot occasionele uitstapjes naar het kart-circuit in kortrijk, jammergenoeg.
Succes ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenZalig man, even oud zijn als ik en rondjes mogen draaien in een lamborghini en ander zot materiaal!
Bij mij blijft het tot occasionele uitstapjes naar het kart-circuit in kortrijk, jammergenoeg.
Succes ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHij heeft z'n rijbewijs gehaald in een GT3RS...
Ik meen toch dat hij zijn rijbewijs heeft gehaald met een 1 serie, met een GT3RS mag dat trouwens niet
btw, ik vind die China versie van de SV echt dikke zever. NOG eens extra uitmelken wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenQua uiterlijk vind ik het ook niet zo een geslaagde versie, zowel qua interieur als exterieur vind ik een gewone mooier.
Ben ook niet zo'n fan van die strepen in de stoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk meen toch dat hij zijn rijbewijs heeft gehaald met een 1 serie, met een GT3RS mag dat trouwens niet
btw, ik vind die China versie van de SV echt dikke zever. NOG eens extra uitmelken wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaarom niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk bedoel gewoon dat hij daar een tijd met een L mee rond gereden heeft...Hij rijdt nu met een nieuwe witte C220cdi ter vervanging van de 1-serie.
Comment
Comment