Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten

    De meest vergeten Lambo maar waarom eigenlijk ? lelijk is hij toch niet ...


    LMC 2008
    Urraco P250 , dezelfde wagen was ook van de partij op SpaItalia dit jaar.

    Best spijtig dat de oudere Lamborghini zo weinig bekend zijn. De Miura, Countach, Espada of Jalpa kennen de meeste wel. Maar de Urraco, Silhouette, Islero of Jarama zijn al veel minder gekend.
    Bijgevoegde Bestanden

    Comment


    • De Urraco kost erg veel om te onderhouden, heb ik eens gelezen en ook erg roestgevoelig.

      Comment


      • Elke Lambo kost veel om te onderhouden, dus da's niets nieuws... Alle italiaanse auto's zijn roestgevoelig, dus ook daar weinig nieuws
        't is gewoon 'n iets minder populair model, en wisselstukken beginnen zeldzaam te worden
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

        --------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

        --------------------------------------------------------------------------------------------

        Comment


        • Aangezien het hier een V8 betreft zullen de onderhoudskosten wel iets goedkoper zijn dan de V12, maar niet veel vrees ik.

          De Urraco P250 moest de concurrent worden voor de Porsche 911 en Ferrari Dino. De oliecrisis en slechte bouwkwaliteit van de eerste exemplaren hebben daar anders over beslist. Een restauratie-object kan je al vinden voor 10.000 à 15.000 euro maar de restauratiekosten kunnen snel oplopen tot het (drie)dubbele. Een rijdend exemplaar komt op 25.000 à 30.000 euro. De latere Urraco P300 is de betere keus.

          Comment




          • Comment


            • De productieaantallen van de Jslero, Urraco, Silhouette, Jalpa,... bleven natuurlijk ook laag omdat hun prijskaartje in die tijd (te) dicht in de buurt lag van de Miura of Countach.

              Comment


              • En dat is wellicht de belangrijkste oorzaak.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Lambojarama Bekijk Berichten
                  Urraco P250 , dezelfde wagen was ook van de partij op SpaItalia dit jaar.

                  Best spijtig dat de oudere Lamborghini zo weinig bekend zijn. De Miura, Countach, Espada of Jalpa kennen de meeste wel. Maar de Urraco, Silhouette, Islero of Jarama zijn al veel minder gekend.
                  Ja de islero is daar ook een voorbeeld van ! is misschien iets te sober voor een Lambo maar mooi is hij wel ! misschien komen de oudere lambo's wat meer in de belangstelling nu er zoveel nieuwe verkocht worden ?(zo ging het toch ook bij Maserati)

                  Comment


                  • Deze vergeten te posten :



                    LMC 2008

                    Comment


                    • cool, met premier kit














                      Comment


                      • Wat een marginale achterkant.

                        Comment


                        • Ja, achterkant is vreselijk verneukt.

                          Comment


                          • zo lelijk is die achterkant nu toch niet

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              zo lelijk is die achterkant nu toch niet
                              Die vreselijk overdreven diffusor en die extra gleuven aan de zijkant

                              Comment


                              • dat zie je toch niet als je er mee rijdt



                                Comment


                                • En ook die blinkende carbon tegen de matte lak...
                                  't geheel is gewoon uit balans
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

                                  --------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

                                  --------------------------------------------------------------------------------------------

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Die vreselijk overdreven diffusor en die extra gleuven aan de zijkant
                                    De spoiler vind ik ook niet kunnen eigenlijk.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X