Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelfs as bestuurder krijg je nekpijn, dan garandeer ik je

Comment

• Free whiplash

@ Timo btw

Comment

• hoe weten zij dat je geen 500K op zak hebt, zolang je je gedraagt mag je overal binnen

Comment

• Gewoon een deftig hemd aandoen en er een beetje verzorgd uitzien. Kan niet misgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Gewoon een deftig hemd aandoen en er een beetje verzorgd uitzien. Kan niet misgaan.
            Klak en jeansbroek met T-shirt werkt ook
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Klak en jeansbroek met T-shirt werkt ook
              Lol, al uitgeprobeerd?

Natuurlijk... als je aankomt met een Diablo.

Comment

• ik wou het ook nog zeggen, het is echt niet nodig om u deftig te kleden.

Comment

Lol, al uitgeprobeerd?

Natuurlijk... als je aankomt met een Diablo.
                  Ik niet, maar Rami wel toen hij ging kijken voor de G
                  ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Ik niet, maar Rami wel toen hij ging kijken voor de G
                    Tjah hij zal ook wel met iets leuk toegekomen zijn hé.

Comment

• En de receptioniste (werkt er nu niet meer) bekeek me van kop tot teen met zo'n gedacht van "Welk schorriemorrie steken ze hier nu weer binnen?".

Gewoon binnengaan en wa foto's nemen, is een garage als een ander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        En de receptioniste (werkt er nu niet meer) bekeek me van kop tot teen met zo'n gedacht van "Welk schorriemorrie steken ze hier nu weer binnen?".

Gewoon binnengaan en wa foto's nemen, is een garage als een ander.
                        Amaai, da mens dat er nu zit is echt geen haar beter...

Maar inderdaad, gewoon vriendelijk zijn en niet in de weg lopen, dan kom je heel ver

Comment

• Tjah, ze kennen me er ondertussen al wel natuurlijk

Comment

• veel mensen durven bij garages als Lamborghini niet binnen wandelen, maar het is idd een garage als een ander. de eerste keer dat ik daar binnen kwam had ik ook een korte broek aan en een pet. maar stel je eens voor dat ze onvriendelijk zouden zijn wat voor een blunder dat voor hun zou zijn.
                            mijn broer is onlangs gaan kijken naar een 350Z roadster en na 5 min vraagt de verkoper hoe oud hij is.
                            22 zegt die en daarop antwoord de verkoper dat ze het gesprek zullen moeten stoppen want volgens de wet mag een -26 jarige niet rijden met zo'n auto's.

men broer heeft eens goed gelachen en de verkoper verzocht om eens naar buiten te kijken.
                            zijn mond viel open toe hij de Lotus zag.

dat is pas een blunder en Lambo enz kunnen zich zo'n blunder niet permitteren

(alex heeft dit dus meegemaakt, maar hij was nog aangemeld op men laptop, WSAM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

@ Timo btw
                              ha je weet het Benny

Comment

• Soms val je toch echt wel van je stoel hé. Zit ik vorige week in Monaco op het terras met Robb, weet die mij te vertellen dat een van zijn vrienden die bij ons aan de tafel zat een wel erg leuke auto gekocht had. Ik vraag dus aan Bart wat hij gekocht had, wist ie mij enkel te vertellen dat het een zeldzame Lamborghini was die hij eens in een boekje had zien staan.
                                De rest schaterde van het lachen omdat hijzelf niet precies wist wat hij gekocht had. Bleek het om de Reventón te gaan
                                De auto zal in de loop van de volgende weken geleverd worden en aangezien ik hem dan misschien tref in Miami, hoop ik stilletjes dat ik eens een ritje kan maken.
                                Zoniet zal het voor volgend jaar zijn want dan komt ie met de wagen deze kant op.
                                Keep my fingers crossed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichten
                                  veel mensen durven bij garages als Lamborghini niet binnen wandelen, maar het is idd een garage als een ander. de eerste keer dat ik daar binnen kwam had ik ook een korte broek aan en een pet. maar stel je eens voor dat ze onvriendelijk zouden zijn wat voor een blunder dat voor hun zou zijn.
                                  mijn broer is onlangs gaan kijken naar een 350Z roadster en na 5 min vraagt de verkoper hoe oud hij is.
                                  22 zegt die en daarop antwoord de verkoper dat ze het gesprek zullen moeten stoppen want volgens de wet mag een -26 jarige niet rijden met zo'n auto's.

men broer heeft eens goed gelachen en de verkoper verzocht om eens naar buiten te kijken.
                                  zijn mond viel open toe hij de Lotus zag.

dat is pas een blunder en Lambo enz kunnen zich zo'n blunder niet permitteren

(alex heeft dit dus meegemaakt, maar hij was nog aangemeld op men laptop, WSAM)
                                  Dat is inderdaad wel schandalig. Wat voor een verkoper is dat eigenlijk.

Comment

• Comment

• Comment

Dat is inderdaad wel schandalig. Wat voor een verkoper is dat eigenlijk.
                                        je mag er zeker van zijn dat je dat bij Lamborghini niet zult voor hebben.
                                        was trouwens de nissan garage op 500m van Lambo
                                        Last edited by ; 03/08/2008, 14:42.

Comment

Working...
                                        X