Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gallardo

Comment

• LP langs de zijkant

Comment

• Wat doet die Ferrari daartussen verdoeme?!

Comment

• Het doet pijn in het hart als je de nieuwe batman film zag en de nieuwe Lamborghini in de prak zag rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Ferrari style
            hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
              ze moeten mij maar eens tegen houden en de portier zal het mogen horen.
              en een afspraak is maar een telefoontje weg hoor.
              ok, minderjarigen zullen ze mss tegen houden en dat kan je enigszins nog begrijpen, maar die mensen weten even goed dat iemand met geld niet altijd een kostuum draagt, waarom zou je ook je gaat tenslotte ook maar naar de garage.

Het is niet met een portier, maar de deur kunnen ze vanop afstand openen. Nogal moeilijk om uit te leggen, maar het lijkt op zo'n systeem dat ze bij dokters/tandartsen gebruiken (bellen en dan binnenkomen), alleen beslissen zij wie binnen mag. Maar het is natuurlijk begrijpelijk dat ze in een drukke straat niet iedereen zomaar laten binnenwandelen.

Comment

• Last edited by GeeZer; 06/08/2008, 02:29.

Comment

• 942 pk astemblieft :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                    942 pk astemblieft :

Heerlijk, dat spoilerke hoeft wel niet voor mij.

Comment

• Nice ... en met SDS Wheels

Comment

• Wel rwd, met zoveel pk's was die 4wd nog wel goed geweest denk ik. De rest is wel degelijk aangepakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Wel rwd, met zoveel pk's was die 4wd nog wel goed geweest denk ik. De rest is wel degelijk aangepakt
                          Wordt gedaan voor gewichtsbesparing he.

Comment

• Ik zou gelijk die 4WD wel willen houden, met 900-en-zoveel pk's onder de rechtervoet.

Hoeveel kilo win je daar eigenlijk mee? Zal toch niet zoveel zijn, halen ze 't diff vooraan en allemaal eruit?

Comment

• Bij die murci overlaatst spraken ze toch van 40kg

Comment

• 40 kg voor 900 pk is niet zo veel he. Denk dat ze het ook weggehaald hebben omdat 900 pk dat gewoon zou kapottrekken. 300 pk voor en 600 achter is al heel veel, 900 achter is volgens mij instant wheelspin in elke versnelling. Jammer dat er nergens filmpjes bij stonden. Iemand die het koppel kent?

Edit: 1033 Nm.
                                Last edited by GeeZer; 06/08/2008, 17:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Hoeveel kilo win je daar eigenlijk mee? Zal toch niet zoveel zijn, halen ze 't diff vooraan en allemaal eruit?
                                  Als ze het doen voor gewichtsbesparing zie ik niet in waarom ze het diff vooraan zouden laten steken?

'k Vraag me eerder af hoe het met de balans zit van een kar die ontworpen is om 4wd te hebben.

Comment

• Comment

• Zotte kar!

Comment

• Voor de liefhebbers: filmpje van een shitload of Lambo's
                                        http://de.youtube.com/watch?v=cb4jlUwB8w4

Comment

• Timo, is die Gal die jij post dezelfde of die van Sasse?

Comment

Working...
                                          X