Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Euh, vreemde manier om te vergelijken: GT2 is manueel, de gallardo laten ze volautomatisch schakelen en de scuderia gebruiken ze dan weer de F1-box.

Comment

• Zo komen ze nu eenmaal uit de fabriek he. Ben benieuwd wat de volledige test gaat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Euh, vreemde manier om te vergelijken: GT2 is manueel, de gallardo laten ze volautomatisch schakelen en de scuderia gebruiken ze dan weer de F1-box.
        Hmmm, daar zit je toch een beetje verkeerd denk ik.
        De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
        Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.

Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.

Comment

Hmmm, daar zit je toch een beetje verkeerd denk ik.
          De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
          Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.

Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.
          Mja ok, maar ge ziet 'm de settings van de F1-box nog wel even verzetten als ie al met de test bezig is.

Ik wil ook powerlaunch op mijn wagen ipv versleten voorbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Mja ok, maar ge ziet 'm de settings van de F1-box nog wel even verzetten als ie al met de test bezig is.
            Mja, 't is dan ook wel een Ferrari hé ... ben je verplicht om wat aan knopjes te draaien enzo, anders valt het uitéén.

Comment

• Daar is Lambo Ferrari wel ver vooruit, in de Lambo moet je zelfs niet meer aan de knopjes draaien, valt sowieso uiteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Daar is Lambo Ferrari wel ver vooruit, in de Lambo moet je zelfs niet meer aan de knopjes draaien, valt sowieso uiteen.
                Ohja, we zullen stoppen met de Wannes zijn topic te verkloten en we zullen het hier voortzetten:

Comment

• De mijne valt toch nie uiteen... Geen knopjes, geen 4x4, geen flipperkes, geen ESP, gewoon 510PK op de achterwielen
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ohja, we zullen stoppen met de Wannes zijn topic te verkloten en we zullen het hier voortzetten:

Aaight

Full attack!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      De mijne valt toch nie uiteen... Geen knopjes, geen 4x4, geen flipperkes, geen ESP, gewoon 510PK op de achterwielen
                      En nen pare-chocs die er bijna af ligt

Comment

• Comment

Aaight

Full attack!

Comment

Ontopic now:

Comment

• Comment

Ontopic now:

LOL ... die was goe

But for now:

Comment

• lol de mannen vervelen hun eigen zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    lol de mannen vervelen hun eigen zekers?
                                    ik denk het

Comment

die gallardo in die bocht in het begin

En heeft de scud wel een auto-mode? In de 360CS moest je toch zelf schakelen, dan zou ik denken dat het nu ook nog is... ?

Comment

• Ontopic now:
                                        Flikker.

Hier waren juist kleine kinderen achter mij bezig, en ze hebben dat natuurlijk allemaal gezien, en zijn direct naar de mammie gerend.
                                        Ik heb het weer mogen uitleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                          Flikker.

Hier waren juist kleine kinderen achter mij bezig, en ze hebben dat natuurlijk allemaal gezien, en zijn direct naar de mammie gerend.
                                          Ik heb het weer mogen uitleggen

Duuude..

Comment

Working...
                                          X