Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEuh, vreemde manier om te vergelijken: GT2 is manueel, de gallardo laten ze volautomatisch schakelen en de scuderia gebruiken ze dan weer de F1-box.
De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.
Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHmmm, daar zit je toch een beetje verkeerd denk ik.
De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.
Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.
Ik wil ook powerlaunch op mijn wagen ipv versleten voorbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenMja ok, maar ge ziet 'm de settings van de F1-box nog wel even verzetten als ie al met de test bezig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaar is Lambo Ferrari wel ver vooruit, in de Lambo moet je zelfs niet meer aan de knopjes draaien, valt sowieso uiteen.
Comment
-
De mijne valt toch nie uiteen... Geen knopjes, geen 4x4, geen flipperkes, geen ESP, gewoon 510PK op de achterwielen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOhja, we zullen stoppen met de Wannes zijn topic te verkloten en we zullen het hier voortzetten:
Aaight
Full attack!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDe mijne valt toch nie uiteen... Geen knopjes, geen 4x4, geen flipperkes, geen ESP, gewoon 510PK op de achterwielen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOntopic now:
But for now:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenlol de mannen vervelen hun eigen zekers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
En heeft de scud wel een auto-mode? In de 360CS moest je toch zelf schakelen, dan zou ik denken dat het nu ook nog is... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenFlikker.
Hier waren juist kleine kinderen achter mij bezig, en ze hebben dat natuurlijk allemaal gezien, en zijn direct naar de mammie gerend.
Ik heb het weer mogen uitleggen
Duuude..
Comment
Comment