Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Euh, vreemde manier om te vergelijken: GT2 is manueel, de gallardo laten ze volautomatisch schakelen en de scuderia gebruiken ze dan weer de F1-box.
Hmmm, daar zit je toch een beetje verkeerd denk ik.
De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.
Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.
Hmmm, daar zit je toch een beetje verkeerd denk ik.
De Gallardo staat imho niet in automode maar wel in normale mode, hierdoor schakelt de wagen zelf ongeveer 300rpm voor de redline. Indien hij de powerlaunch heeft toegepast dan staat hij in corsa mode maar moet ie niet zelf schakelen, de Gallardo zal dan zelf perfect op de redline naar devolgende vitesse gaan.
Als je hem in full auto zet dan schakelt ie veel vroeger. Als je hem in corsa mode zet en GEEN powerlaunch uitvoert dan dien je zelf te schakelen.
Gebruik van de F1-box is vergelijkbaar met E-gear, dichter kan je ze niet gaan vergelijken. En met de GT2 is duidelijk een powerlaunch uitgevoerd dus daar kan je ook ni echt veel verkeerd mee doen.
Mja ok, maar ge ziet 'm de settings van de F1-box nog wel even verzetten als ie al met de test bezig is.
Ik wil ook powerlaunch op mijn wagen ipv versleten voorbanden.
De mijne valt toch nie uiteen... Geen knopjes, geen 4x4, geen flipperkes, geen ESP, gewoon 510PK op de achterwielen
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hier waren juist kleine kinderen achter mij bezig, en ze hebben dat natuurlijk allemaal gezien, en zijn direct naar de mammie gerend.
Ik heb het weer mogen uitleggen
Hier waren juist kleine kinderen achter mij bezig, en ze hebben dat natuurlijk allemaal gezien, en zijn direct naar de mammie gerend.
Ik heb het weer mogen uitleggen
Comment