zo een ding opdaten is echt complete verkrachting. Alsof een gewone murcie niet goed genoeg is... En tis zoizo beter dan iets neps
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDat zou het eerste zijn dat ik zou doen als ik een Murcielago had
Er bestaan trouwens al LP560-4 kits voor de Gallardo ook .. Al is het daar geen exacte copie van de look, maar eerder een stylingkit, gebaseerd op de looks van de LP560-4.
Lamborghini's gaan er wel enorm snel "niet meer nieuw" uitzien als er een opvolger uitkomt. Kijk naar de Murcielago en de LP640. Ondanks beperkte wijzigingen lijkt dat echt een wereld van verschil. Als je de Gallardo naast de LP560-4 ziet, dan ziet de Gallardo er ook al "oud" uit.
Wat niet wil zeggen dat oud niet tijdloos kan zijn. Ik zou nog altijd een arm en een been geven voor een Murcielago (een been misschien niet .. goh en eigenlijk een arm ook niet .. eventueel een long of een teelbal ..)
Vreemd .. bij andere merken heb ik dat gevoel niet echt. Vermoedelijk omdat Lamborghini designs echt wel een "kus mijn kloten" mentaliteit uitstralen. (alsof het ze niet interesseert wat iemand er van zegt ... marketing uiteraard ...)
Daarom zie ik ook liever de Diablo Compleet tijdloos----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
-
Knap filmke - dubbel post maar who cares - blijft vet!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZe hebben bij Lambo precies wel een goed marketingafdeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenzo een ding opdaten is echt complete verkrachting. Alsof een gewone murcie niet goed genoeg is... En tis zoizo beter dan iets neps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn nu even iets anders:
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Echt superknappe wagen, die lijnen....
Wit staat de LP640 echt wel goed, moet nogal in het oog springen in zonnige landen.
En die blauwe... prachtige kleur. Hoe heet die kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Echt superknappe wagen, die lijnen....
Wit staat de LP640 echt wel goed, moet nogal in het oog springen in zonnige landen.
En die blauwe... prachtige kleur. Hoe heet die kleur?
Is dat niet Monterey Blue? Weet het niet zeker.Last edited by stekki; 24/05/2008, 09:40.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn nu even iets anders:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenIs dat niet Monterey Blue? Weet het niet zeker.
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenDie Diablo SE30 meer foto's daarvan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenDie Diablo SE30 meer foto's daarvan?
De 25th Anniversary Countach had ook nergens 'n Countach badge
Geen idee of het bij de 40th Murcié ook zonder logo's was?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenOm heel correct te zijn, is't Lamborghini SE30 Niet Diablo
De 25th Anniversary Countach had ook nergens 'n Countach badge
Geen idee of het bij de 40th Murcié ook zonder logo's was?
Comment
Comment