Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Polizia heeft een nieuwe LP-560!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Rami, je hardtop ziet er misschien beter uit maar echt sneller gaat het ook niet he.

http://www.youtube.com/watch?v=a2Z71KGcU4Y&eurl=
      Ik vrees dat je daar toch een beetje onwetend in bent hoor
      De originele softtop haal je er in ongeveer 10 minuten af (incl. het inpakken en in de koffer steken), mits oefening. Die hardtop haal je er in 1 à 2 minuten MAX af (incl. wegsteken in de koffer). Mark doet het gewoon allemaal heeeeeeel traag (4 minuten) en geeft er dan nog even uitleg bij dat het een prototype is dat nog werkt met bvb gefixeerde stangen ed. Doe het in een normaal tempo en je klaart het binnen de 1-2 minuten.

Comment

• Ziet er wel heel degelijk materiaal uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Ik vrees dat je daar toch een beetje onwetend in bent hoor
          De originele softtop haal je er in ongeveer 10 minuten af (incl. het inpakken en in de koffer steken), mits oefening. Die hardtop haal je er in 1 à 2 minuten MAX af (incl. wegsteken in de koffer). Mark doet het gewoon allemaal heeeeeeel traag (4 minuten) en geeft er dan nog even uitleg bij dat het een prototype is dat nog werkt met bvb gefixeerde stangen ed. Doe het in een normaal tempo en je klaart het binnen de 1-2 minuten.

ok

Comment

Rami, je hardtop ziet er misschien beter uit maar echt sneller gaat het ook niet he.

http://www.youtube.com/watch?v=a2Z71KGcU4Y&eurl=
            cool! Dat heb ik hier ook, zit wel nog in de Meckano doos.

Comment

• Zie gij maar dat uw Corvette dak er weer niet afvliegt als ge wa te hard gaat

Comment

• Heeft iemand de foto van een LP640 die in de bergen over een besneeuwde weg rijdt? Hopelijk gaat er bij iemand een lichtje branden na mijn gedetailleerde beschrijving!

Comment

• bedoel je deze?

Comment

• Nee, toch bedankt, het was een coupé in een donkere kleur en het was niet voor een fotoshoot dat hij daar reed. Meer weet ik er niet meer van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                      Nee, toch bedankt, het was een coupé in een donkere kleur en het was niet voor een fotoshoot dat hij daar reed. Meer weet ik er niet meer van.
                      was dat niet de lambo die alex gespot had tijdens zijn skivakantie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        was dat niet de lambo die alex gespot had tijdens zijn skivakantie?
                        Goh, geen idee.

Comment

• Wat detail pics van de lp560-4

Grote koffer

Nog een cd wisselaartje en een bekerhoudertje

Comment

Heeft iemand de foto van een LP640 die in de bergen over een besneeuwde weg rijdt? Hopelijk gaat er bij iemand een lichtje branden na mijn gedetailleerde beschrijving!
                            Ik heb hem =)

maar zie hem niet direct, je bedoelt die donkergrijze LP640 met Zwitserse platen.

Comment

Ik heb hem =)

maar zie hem niet direct, je bedoelt die donkergrijze LP640 met Zwitserse platen.
                              Mooiste kleur voor een LP640 imo.

Comment

• Ik heb die foto ook.. maar op een andere PC..

Als hij hier nog niet staat tegen dat ik op die PC zit, zal ik hem wel eens posten

Comment

Ik heb hem =)

Kans zit er dik in!

Comment

• Gisteren in Knokke een Diablo SV gezien, de kleur was niet wit maar ook niet zilver, mooie combinatie van beide. Diablo stond op Belgische platen, iemand al gespot?

Comment

Kans zit er dik in!
                                      Ik dacht hier aan, maar zal wel verkeerd zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Ik dacht hier aan, maar zal wel verkeerd zitten

Die is het niet.

Maar die foto had leftlane toen gepost, misschien heeft hij hem nog op zijn photobucket staan.

Comment

• Ik had die foto ook... Donkergrijze LP, die voorbij rijdt over een zwaar besneeuwd wegdek. Allemaal brokken sneeuw tussen zijn luchtinlaten.

Die oranje van hieronder is van supercarmovies.com zeker?

Comment

Working...
                                          X