Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNaast dit is een F430 echt niets imo.
Deze auto klopt vollédig, de F430 niet echt.
Stel dat ik 200K zou kunnen uitgeven aan een auto dan koop ik sowieso een Gallardo LP560-4.
Nooit zou ik mijn geld kunnen geven aan een F430.
Zowel een F430 als een Gallardo zeggen mij bitter weinig.
Als ik dan een auto zou zoeken om snel te kunnen rijden koop ik mij een Porsche GT2 of GT3, en als het is om vooral stijlvol voor de dag te komen ga ik voor de DB9 of een CL600.
Ferrari en Lamborghini zijn niet de merken die wagens maken die mij echt aanspreken de laatste jaren. Enkel een 599GTB zou ik nog durven kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk BerichtenTomT die foto met die zwart blinkende achterkant !!!
tears to my eyes, wat een schoonheid !!!!
Ik heb daarnet ook echt de volle 3 minuten naar die ene foto zitten gapen, niet normaal!
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenAan een 'gewone' F430, ik ook niet. Voor een Scuderia zou ik toch twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNaast dit is een F430 echt niets imo.
Deze auto klopt vollédig, de F430 niet echt.
Stel dat ik 200K zou kunnen uitgeven aan een auto dan koop ik sowieso een Gallardo LP560-4.
Nooit zou ik mijn geld kunnen geven aan een F430.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van het feit dat die Lambo tenminste proper in mekaar gezet is ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLP560 is een beauty imho, iets wat ik van de Scuderia niet kan zeggen (te lompe achterkant en 0,0 comfort in het interieur).
SUPAH
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk zou voor de F430 gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenthere is no substitute.
Nee, echt magnifieke foto van die Lambo's
Echt 2min naar zitten staren2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk zou voor de F430 gaan.
Comment
-
Idd..
Is dat die van Itzkirb dinges?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment