Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Rami: wat bedoel je met "met die velgen gaat hij nog in de shit komen"?
Bij 4wd moogt ge niet zomaar van velgmaat veranderen omdat dan de verhouding van aantal omwentelingen voor en achter niet meer hetzelfde is. En dan trekt ge uw aandrijving kapot.
Inderdaad ... en zo zijn er al een aantal gevallen bekend bij Lamborghini. Uw garantie moogt ge bij zulke gevallen op uw buik schrijven. De originele Murci maat is 18" voor en achter en daar blijf ik proper af.
Die roadster zijn kleur hierboven vind ik persoonlijk wel ZEER geslaagd.
Bij 4wd moogt ge niet zomaar van velgmaat veranderen omdat dan de verhouding van aantal omwentelingen voor en achter niet meer hetzelfde is. En dan trekt ge uw aandrijving kapot.
Als ge het evenredig veranderd merkt die aandrijving dat niet
De afgelopen jaren is het in Tsjetsjenië wat onrustig geweest. Een verschrikkelijke allesvernietigende strijd heeft er jaren lang gewoed en Tsjetsjenië heeft heel veel schade opgelopen. Veel geld zal er weer in het land gestopt moeten worden om simpele zaken als infrastructuur, huizen en economie op gang te brengen. Precies een land waar je bijvoorbeeld […]
Man man, die Reventon kan toch echt een serieus gedrocht zijn op foto's. De Murci heeft ook dat probleem (je moet echt opletten hoe je hem positioneert) maar die Reventon is nog een ander paar mouwen. Al een geluk dat ik er wat ervaring mee had toen ik hem voor 't eerst IRL zag
Standaard v/a 18". Ik ken een aantal die rondom 20" geplaatst hebben en toch stront aan de knikker hadden.
Ja, ik geloof gerust dat het niet tegen 20" kan hoor. Maar dat ligt niet aan toerentalverschillen, want als je dezelfde omtrek hebt is dat verschil er niet.
Ja, ik geloof gerust dat het niet tegen 20" kan hoor. Maar dat ligt niet aan toerentalverschillen, want als je dezelfde omtrek hebt is dat verschil er niet.
Het is een bekke van de klote maarja ... het is nu eenmaal zo he
Diegene die het doen en er geen problemen mee hebben dat zijn gasten die hun Murci enkel buitenhalen om tegen 100km/u max wat te gaan cruisen. Van het moment dat je begint door te gaan houden ze het geen 3000km vol.
Comment