Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja ik bedoel

voor 19
    achter 20 he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      kedang

Zeker geslaagd, zelfs de achterlichten.

Vind ik maar niks. Romi zijn murcie is tien keer knapper! (smaakvoller)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        @ Rami: wat bedoel je met "met die velgen gaat hij nog in de shit komen"?
        Bij 4wd moogt ge niet zomaar van velgmaat veranderen omdat dan de verhouding van aantal omwentelingen voor en achter niet meer hetzelfde is. En dan trekt ge uw aandrijving kapot.

Comment

• Inderdaad ... en zo zijn er al een aantal gevallen bekend bij Lamborghini. Uw garantie moogt ge bij zulke gevallen op uw buik schrijven. De originele Murci maat is 18" voor en achter en daar blijf ik proper af.

Die roadster zijn kleur hierboven vind ik persoonlijk wel ZEER geslaagd.

Comment

• Hoe komt het dat die zijn spoilertje omhoog staat? Dacht dat dat alleen vanzelf kon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Hoe komt het dat die zijn spoilertje omhoog staat? Dacht dat dat alleen vanzelf kon?
              Blokske hout?

Comment

• Denk eerder pattex

Comment

• Prachtige kleur inderdaad!

Comment

• Spoiler zal eerder een error zijn vrees ik.

Comment

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...sona-anno-2009

nieuw kleurke, ik vind het mooi

[/IMG][/[/URL]

Wat een geweldig dikke auto's
                      Kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Spoiler zal eerder een error zijn vrees ik.
                        Je kunt die toch ook constant laten opstaan, verwijderen van een zekering of zo?

Al is het niet aangeraden dacht ik.

Comment

Bij 4wd moogt ge niet zomaar van velgmaat veranderen omdat dan de verhouding van aantal omwentelingen voor en achter niet meer hetzelfde is. En dan trekt ge uw aandrijving kapot.
                          Als ge het evenredig veranderd merkt die aandrijving dat niet

Tis pas als je verschillende maten steekt.

Comment

• Verschil moet er zijn: de president van Tsjetsjenië (updated):

De afgelopen jaren is het in Tsjetsjenië wat onrustig geweest. Een verschrikkelijke allesvernietigende strijd heeft er jaren lang gewoed en Tsjetsjenië heeft heel veel schade opgelopen. Veel geld zal er weer in het land gestopt moeten worden om simpele zaken als infrastructuur, huizen en economie op gang te brengen. Precies een land waar je bijvoorbeeld […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Je kunt die toch ook constant laten opstaan, verwijderen van een zekering of zo?

Al is het niet aangeraden dacht ik.
                              Dat lukt alleen met de luchthappers aan de zijkant. Maar dat is ten zeerste afgeraden omdat de draagarmen die ze naar omhoog houden te fragile zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Als ge het evenredig veranderd merkt die aandrijving dat niet

Tis pas als je verschillende maten steekt.
                              Standaard v/a 18". Ik ken een aantal die rondom 20" geplaatst hebben en toch stront aan de knikker hadden.

Comment

• Man man, die Reventon kan toch echt een serieus gedrocht zijn op foto's. De Murci heeft ook dat probleem (je moet echt opletten hoe je hem positioneert) maar die Reventon is nog een ander paar mouwen. Al een geluk dat ik er wat ervaring mee had toen ik hem voor 't eerst IRL zag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Standaard v/a 18". Ik ken een aantal die rondom 20" geplaatst hebben en toch stront aan de knikker hadden.
                                  Ja, ik geloof gerust dat het niet tegen 20" kan hoor. Maar dat ligt niet aan toerentalverschillen, want als je dezelfde omtrek hebt is dat verschil er niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ja, ik geloof gerust dat het niet tegen 20" kan hoor. Maar dat ligt niet aan toerentalverschillen, want als je dezelfde omtrek hebt is dat verschil er niet.
                                    Het is een bekke van de klote maarja ... het is nu eenmaal zo he
                                    Diegene die het doen en er geen problemen mee hebben dat zijn gasten die hun Murci enkel buitenhalen om tegen 100km/u max wat te gaan cruisen. Van het moment dat je begint door te gaan houden ze het geen 3000km vol.

Comment

• Hij is de eigenaar

Comment

• Comment

• Wedge 2

Comment

Working...
                                          X