Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBij 4wd moogt ge niet zomaar van velgmaat veranderen omdat dan de verhouding van aantal omwentelingen voor en achter niet meer hetzelfde is. En dan trekt ge uw aandrijving kapot.Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenInderdaad ... en zo zijn er al een aantal gevallen bekend bij Lamborghini. Uw garantie moogt ge bij zulke gevallen op uw buik schrijven. De originele Murci maat is 18" voor en achter en daar blijf ik proper af.
Die roadster zijn kleur hierboven vind ik persoonlijk wel ZEER geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWat is de naam van deze kleur.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Murci is quasi onklopbaar op niveau van street presence en bad ass en shit maar na een testrit met de LP560-4 .......
De V12 mag dan wel het vlaggeschip zijn de V10 rijdt gewoon sportiever, aangenamer, plezanter, ..... 't is gewoon de betere auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Moet toch eerlijk toegeven dat ik er stilletjes heimwee naar krijg
Murci is quasi onklopbaar op niveau van street presence en bad ass en shit maar na een testrit met de LP560-4 .......
De V12 mag dan wel het vlaggeschip zijn de V10 rijdt gewoon sportiever, aangenamer, plezanter, ..... 't is gewoon de betere auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Moet toch eerlijk toegeven dat ik er stilletjes heimwee naar krijg
maar toch blijft dit wat je niet met een gallardo kunt doen
Comment
Comment