Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die matte lambo

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Daar zijn deugnietenstreken uitgehaald me dunkt

Comment

• I hate to say this, maar achterkant F430 > Gallardo.

Ban me please.

Comment

• Wrijf die prut uit je ogen Benny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              I hate to say this, maar achterkant F430 > Gallardo.

Ban me please.
              Als je nu nog zou zeggen F355 > Gallardo dan zou ik nog wat kunnen meeleven maar die F430 is buiten de 599 het ergste gedrocht dat zou ooit gedesigned hebben. Zijn front is dan wel het ergste maar zijn kont trekt ook op geen kloten.

Edith zegt dat dat natuurlijk MHO is hé

Comment

• 't Probleem is vooral dat ik de achterkant van een pré facelift Gallardo ook nooit echt knap heb gevonden

Maar mocht ik de keuze hebben zou ik natuurlijk nooit voor die homobak gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Als je nu nog zou zeggen F355 > Gallardo dan zou ik nog wat kunnen meeleven maar die F430 is buiten de 599 het ergste gedrocht dat zou ooit gedesigned hebben. Zijn front is dan wel het ergste maar zijn kont trekt ook op geen kloten.

Edith zegt dat dat natuurlijk MHO is hé
                  Of just wel
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Achterkant van de f430 is zeker niet mis, met dat spul in carbon (zelfde als Rangelove heeft).

Maar die voorkant, blugh, ik begin hem steeds minder en minder te vinden.

Gallardo blijft

Comment

• Als je die 430 en die Gallardo naast elkaar ziet staan, lijkt de 430 precies een auto op schaal 2:1 in vergelijking met de Lambo...plomp bijna...

Comment

Zelf getrokken? En heb je er het hele verhaal van?

Waarschijnlijk een paar rijke straatracers.

Comment

• hmmzzzzzz, zou mijne sleutel hier ook op passen ?

JAAA HOOOOOOOOR

Instappen en wegwezen is de boodschap

Comment

• Echt bloedmooie wagens en de sound is fabulous

Comment

• MAg je daarme zo hard gaan als je zelf wilt? Hoeveel ronden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                MAg je daarme zo hard gaan als je zelf wilt? Hoeveel ronden?

NEEN Er rijdt steeds iemand van de organisatie op kop en slechts 2 a 3 ronden.... dus eigenlijk niet echt de moeite als jet mij vraagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                  NEEN Er rijdt steeds iemand van de organisatie op kop en slechts 2 a 3 ronden.... dus eigenlijk niet echt de moeite als jet mij vraagt
                                  Idd, en dat vertellen ze er op de site precies niet graag bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                    Echt bloedmooie wagens en de sound is fabulous

Sluit die 'klep' nu niet goed aan ?

Comment

Sluit die 'klep' nu niet goed aan ?

Dat zijn de luchthappers die open staan hè
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        Dat zijn de luchthappers die open staan hè
                                        Ik denk dat ie de koffer van die oranje Gallardo bedoelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat ie de koffer van die oranje Gallardo bedoelt?
                                          och man, de éne zag er al wa beter uit dan de andere, ook binnenin was er hier en daar al wat "verwoest" hoor.... tzijn echte gallardosletten waar er elke racedag misschien 20 andere (onervaren) personen inzitten, dus wat wil je dan

Jammer voor die auto's eigenlijk...........

Comment

Working...
                                          X